Gå til innhold

da får jeg vel liste meg inn her da :)

fru grim

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd i dag, er "bare" 6+4. Fikk vite at det er tvillinger i magen :) Er tvillinger på begge sider av slekten + at jeg gikk på Pergotime for å bli gravid, så da ble det to her også, hihi...

Har ingen kjente som har fått tvillinger, så dette blir spennende :) Har ei datter på 2,5 år fra før, så jeg vet i allefall hva det vil si å ha små, men vet ikke om det er positivt eller negativt, hehe...

Håper i allefall at det skal gå bra framover, både med meg og dem. Noen her som vet om man får noe ekstra støtte om man venter tvillinger? Har hørt at engangsstøtten (om jeg ender opp med det) fordobles, men annet har jeg ikke hørt noe om...

Masse lykke til til alle her inne :)))

Fortsetter under...

Jeg klarer nok ikke å få jobbet nok til å oppfylle kravene for fødselspenger, så havner nok på dobbel engangsstøtte da...

Takk for gratulasjon og lykkeønskning. Godt å høre at det har gått så bra for din del. Kan godt forstå at det er slitsomt til tider, blir jo dobbelt så mye av alt... :)

Hei!

Det var ikke så enkelt å se at det faktisk var to små "babyer", men så tydelig begge "eggsekkene" eller hva det nå heter. Kunne så vidt skimte at det var noe i disse "sekkene" som rørte på seg, prøvde å finne hjertelyden med ultralydapparatet, men det var for tidlig.

Legger med linken til ultralydbildet, så får du se om det ligner noe det du så, er så vanskelig å forklare :)

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/372498/offset/2

klem

Annonse

Gratulerer så masse:) Venter tvillinger selv jeg i april... Gleder oss kjempe masse.. Dette er våres første da så dette kan jo bli en prøvelse:) Fått litt mage da er 8+2 idag og alle sier jo at den kommer veldig fort det gleder jeg meg til.. Veit heller ikke om jeg klarer og vente helt til uke 17-18 med og se de... HE he... Når har du termin da???

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...