LuckyLykke, mor til Iselina Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 På min egen side her på BIM står det i dag: Du går nå i 28. svangerskapsuke og har 89 dager (13 uker) til termin søndag 19. november 2006. Videre så står det "Du er nå trekvartveis mot målet!". Kan jeg snike meg med hos dere, eller er jeg ute en uke for tidlig? ;-) hehe... Ser at denne siden kun er for de fra uke 29, men det er jo ikke sååå lenge til da ;-) Uansett, gleder meg masse!
Gjest Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 aner ikke om du er for tidlig ute jeg,men velkommen skal du være uansett =0) skal jo hit før eller siden,hehe...
JGG&J Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Der det er hjerterom er det husrom.. Så, greit for meg:) Velkommen:)
LuckyLykke, mor til Iselina Skrevet 22. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2006 hehe, takk folkens! :-D *ler* Jeg er nok en uke for tidlig ute, og kan nok godt vente til jeg egentlig hører hjemme her inne, hehe. Var bare det at jeg så at det stod "du er nå trekvartveis!" på "Din egen side", så jeg kunne ikke dy meg. Men er ikke kommet til uke 29 enda, så jeg må nok vente en uke til før jeg kan skryte på meg å være i 3. trimester. Men takk for velkommenheten! ;-)
Bilba og gutta :) Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Velkommen skal du være, LuckyLykke. Sneik meg inn her litt før jeg også...synes ikke det er lenge siden, og vips så er jeg på overtid. Så 3.trim går veldig fort
LuckyLykke, mor til Iselina Skrevet 22. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2006 Takk takk ;-) Så det er kanskje greit å begynne tidlig her inne da siden 3. trimester går så fort allikevel? hehe... Håper det går fort, men frykter det går sakte. Alltid slik når man venter på noe gøy føler nå jeg da...
Gjest Skrevet 22. august 2006 #7 Skrevet 22. august 2006 bare hold deg her du=0) skal skrive under på at tia raser,og snegler seg avsted...men det merker du sikkert,hihiii....
LuckyLykke, mor til Iselina Skrevet 22. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 22. august 2006 Kan hende jeg blir her allikevel ja ;-) Så det varierer fra dag til dag om det går raskt eller sakte? Hmm.. Jeg fikk ikke vite at jeg var gravid før jeg var ca 8 uker på vei, så jeg har allerede "lurt unna" en mnd. Men allikevel synes jeg tiden frem til nå har gått rimelig sakte. Men det er kanskje bare greit, det er mye som gjenstår enda som må gjøres til nurket kommer...
Lykkelige-tulla Skrevet 22. august 2006 #9 Skrevet 22. august 2006 Velkommen og lykke til i siste trisemester!! Nyt å vær gravid hver eneste dag!
vims-74 Skrevet 22. august 2006 #10 Skrevet 22. august 2006 Jeg har termin samme dag som deg, og er også så smått begynt snoke litt her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå