Gå til innhold

litt usikker, hvilken rugedag er jeg på? 6 eller 7?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slik jeg ser det blir dagen etter innsetting dag 1. Det stemmer hvertfall best med hvordan min terminberegning og uketelling blir om det blir klaff.

Ved denne tellemåten blir dagen 2 uker senere dag 14 også. Som vi skal teste på.

oki. Det stemmer vel det. Da er jeg vel på rugedag 6 da. Kjedelig å gå en dag tilbake.. Da er det 8 dager til jeg kan teste, mulig jeg gjør det før.. Jeg er utålmodig jeg...

Men, takk for svar!

Når skal du teste Sulamitten??

Annonse

Hei Gøril.

Jeg fikk også satt inn egg 16 august. Er ditt fryst eller "ferskt" ? :) Vi er på rugedag 6 desverre. Skulle gjerne ha hoppet noen dager framover. Hvor i verden hører du til? Jeg satt inn egg i Porgrunn og bor i Oslo området. Lykke til! Selv har jeg ikke de store symptomene, men håper det går bra!

mitt er helt ferskt ja :) Ditt da? Det er vel like store sjanser for å lykkes med frys eller ikke frys er det ikke?

Vi tilhører medicus nå. Men jeg har også søkt porsgrunn. Skal dit om vi ikke lykkes i trondheim.

Jeg bor i oslo jeg også.

Er 24 år, og det er mitt første forsøk.. Synd at vi er bare på rugedag 6 :(

Når tenkte du å teste??

Huff...tenker på å teste hver dag jeg....Kribler etter å ta i en graviditetstest...men skal prøve å være sterk. Vente til dag 10 eller 12. Har hørt at mange tester på dag 12, så gjør jeg nok det.

Jeg har mitt første forsøk jeg også, men egget mitt er fryst. (avbrytt IVF pga hyperstimulering). Har hørt at det desverre er mindre sjans for å lykkes med fryst egg, men mange blir jo gravide med det også, så har jo et håp :)

Jeg er 28 år, kanskje vi ender opp på Medicus eller Danmark om vi ikke lykkes i Porsgrunn... he he.

Kjenner du mye i magen da?

jeg vet ikke om jeg kjenner det i magen eller ikke.. Jeg føler av og til at det er noe som stikker der, men om det er bare tankene mine som leker med meg, det er jeg ikke sikker på..

Jeg har i allefall litt vondt viss jeg reiser meg opp raskt. Kjennes ut som jeg har litt sting i siden (høyresiden) om du skjønner??

Ellers fikk jeg litt ømme pupper i dag, men jeg har en mistanke om at de er ømme fordi jeg kjenner etter hele tiden.. Og at jeg har forårsaket den ømheten ved å "tafse" meg på puppene dagen lang.. hehe..

Jeg VIL at det skal gå bra nå. det må det. Jeg kommer til å bli så lei meg og skuffa om jeg får en negativ test.

Jeg tenker at det må være likså god sjanse for å lykkes på fryseforsøk. Da er jo kroppen mer normal (ikke så mye hormoner), og det er vel mer likt en vanlig graviditet??

Bruker du crinone?

Kjenner du noe i magen forresten?

Heisann! slenger meg på denne.

Jeg fik også satt inn den 16. Første forsøket vårt også.

Er det bare jeg som har VELDIG ømme bryster? de har vært litt vonde helt siden jeg satt eggløsningssprøyten, men blir værre og værre for hver dag.

Traff en vennine som jeg ikke har sett på en stund. Hun sa: Du er jo bare nødt å være gravid med de bystene, de er jo enorme! hihi. håper det stemmer da!

Reiser til syden på Fredag, så vi år teste når vi er der. Deilig å tenke på litt andre ting.

Lykke til jenter. vi er nok gravide hele gjengen! =) Ps: kommer til å teste den 28.

Hei,

Jeg føler i grunn ikke så mye i magen...litt "tung følelse" kanskje og mild murring. Men er ikke mye i det hele tatt. Vi får følge hverandre videre her da! snart er det rugedag 7... JIPPI!

Annonse

Heisann

Jeg slenger meg også på. Artig å se at det er flere på rugestadiet. Jeg fikk satt inn den 17, så jeg ligger en dag etter dere.

Dette er mitt tredje forsøk.

Testet en hjemmetest første gangen på dag 11, klarte ikke å dy meg. den var negativ, men mensen kom aldri... hadde lest at de fleste får mensen mellom dag 7-11 om man ikke blir gravid. Etter 15 dager gikk jeg likevel til klinikken og fikk en blodprøve. De sa at jeg kunne være gravid selv om jeg testet negativt selv, fordi en blodprøve kunne konstantere det på lavere nivå, mens på tester du får kjøpt på apoteket må det gå viss lang tid for å få utslag. Det ble helt og resultatet på blodprøven måtte vente, og jeg fikk fremdeles ikke mensen. 18 dager etter innsetting fikk jeg negativt svar fra klinikken og to dager etter der igjen kom mensen:(

Andre forsøk følte jeg ingenting. Trodde ikke det gikk. hadde bestemt meg for å ikke ta test selv, men gjorde det likevel! den var negativ som forventet. fikk ikke mensen nå heller og måtte inn til klinikken for blodprøve. den var også negativ og mensen kom vel ca 3 dager etter der igjen.

Denne gangen har jeg egentlig bestemt meg for å ikke ta test selv, og jeg har bestemt meg for ikke å ta noen blodprøve heller. Det er hlet pyton å vente på resultat. jeg skal rett og slett la dagene gå, så får mensen komme om den kommer når den kommer:)

ja,,,i dag er det rugedag 7. Kjenner ikke stort jeg heller....litt mensefølelse, men ikke noe vondt. Har aldri sterke menssmerter...Så har ikke peiling hvilken vei dette går. Er helt enig med Rolin - denne perioden er absolutt den værste! Ikke bare går tiden sent, men følelsesmessig er det helt jæ.....

Håper du lykkes denne gangen Rolin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...