Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt her?? PLIIS :)???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter ...

Bare lurer på en ting her jeg. Nå i det siste, ca en ukes tid, har jeg fått en del mens-lignende smerter i ryggen og nederst i magen. Pluss at kynnerne er veldig harde, men ikke vonde og de kommer veldig ofte. Jeg er snart 35 uker. Hva kan dette tyde på?? Håper noen erfarne jenter her ute kan svare meg på dette :)

Klemmer !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det sånn selv. Jeg er 36+3 idag. Er nok modning på gang...

Skrevet

Takk for kjapt svar.. Men hva vil modning si?? At fødselen er rett rundt hjørnet eller at det kan gå helt til termin?? Lurer veldig jeg skjønner du..hehe

Skrevet

du kan nok fortsatt gå helt til terminen ja, iallefall burde du belage deg på det :)

Skrevet

En kan gå lenge med slik modning har jeg hørt.. Så det kan godt være at du må ha det slik frem til termin. Kroppen forbereder seg til fødsel liksom..:)

Skrevet

Som de andre her sa ,sa legen min i dag også.. jeg er 34 uker på torsdag og sliter med det samme.. har også hatt stikninger i u nderlivet.. det er visst babyen som finner veien nedover i bekkenet.. så litt vondter i underlivet må vi regne med farmover gitt ( om ikke bekkenløsning og vondt i ryggen er nok he he )

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...