mamiLii-prinsen&lille frø Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Hei jenter ... Bare lurer på en ting her jeg. Nå i det siste, ca en ukes tid, har jeg fått en del mens-lignende smerter i ryggen og nederst i magen. Pluss at kynnerne er veldig harde, men ikke vonde og de kommer veldig ofte. Jeg er snart 35 uker. Hva kan dette tyde på?? Håper noen erfarne jenter her ute kan svare meg på dette Klemmer !!
Brillemamma Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Har det sånn selv. Jeg er 36+3 idag. Er nok modning på gang...
mamiLii-prinsen&lille frø Skrevet 22. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2006 Takk for kjapt svar.. Men hva vil modning si?? At fødselen er rett rundt hjørnet eller at det kan gå helt til termin?? Lurer veldig jeg skjønner du..hehe
CecilieTerese Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 du kan nok fortsatt gå helt til terminen ja, iallefall burde du belage deg på det
Brillemamma Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 En kan gå lenge med slik modning har jeg hørt.. Så det kan godt være at du må ha det slik frem til termin. Kroppen forbereder seg til fødsel liksom..
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 Som de andre her sa ,sa legen min i dag også.. jeg er 34 uker på torsdag og sliter med det samme.. har også hatt stikninger i u nderlivet.. det er visst babyen som finner veien nedover i bekkenet.. så litt vondter i underlivet må vi regne med farmover gitt ( om ikke bekkenløsning og vondt i ryggen er nok he he )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå