Gå til innhold

Juni: Hvordan går d Luka♡¯`°?.¸4barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, det går helt kjempefint. Har bare hatt en uke da. Thea ser ut til å trives i barnehagen. Hun har ennå ikke vært fulle dager, og fredagen reiste vi nordover i bryllup. Har hatt en kjempefin tur, men hun ble syk, feber og greier. Litt leit det, så idag er vi hjemme. To dager i uken som var, var to av de andre syke hver sin dag. Så det er vanlig høst ser jeg....

Tror jeg kommer til å trives godt i jobben. Kollegaene virker kjempegreie. Dette blir nok bra. Men det er tøft å skulle begynne på igjen. Mye lettere å få unna småting når en er hjemme. Plutselig må tannlege og legebesøk planlegges. Blir liten tid, når alt skal gjøres på ettermiddager ja :-)

Lette du og etter jobb? I så fall lykke til, håper drømmejobben kommer ramlende...:-)

Kjenner meg igjen i det at tiden blir liten til alle småting som skal gjøres hjemme ja :)

Jo, leter etter en bedre jobb enn den jeg har, men er ikke så lett! Har søkt på en del jobber og vært på ett intervju. Kom som nr 2 til jobben etter intervjuet, så det var jo positivt det da ihvertfall selv om jeg ikke fikk jobben. Men, det må være det lengst intervjuet jeg har vært på - 2 timer tok det!

Håper snart flere jobber ringer meg og vil ha meg på intervju!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...