*littlå* Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 For en fantastisk opplevelse. Jordmor fant hjertelyd med en gang :-) Jeg er glad mannen var med og fikk oppleve dette sammen med meg. Er idag 15+4, og ser nå bare fremmover mot UL 19 sept. Nå vet jeg at det er masse liv, og jeg kan endelig slappe av :-) Ha en flott dag jenter !!
INGRID-17/2 Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 skjønner akkurat åssen du har det i dag! Jeg var nemlig på samme måte i går. Da fikk jeg og høre hjertelyd for første gang! Helt utrolig er det! Kos deg videre med graviditeten!!!!
mammaJW Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 åhh bli så trist når æ hør andre har fått hørt den ...men gla å da koselig å få hør så --- men va hos jordmor sjøl i dag e 16+2 og fikk bare hørt litt i dag så ble det borte før jordmor mente den gjemte på sæ hpåe bare at æ får hørr den snart å at det ikke e nåkak galt
misyme Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Hei, ja jeg var til den store skjekken idag (trisomi og hele pakka) Alt staar visst bra til, men venter paa svar paa blodprövene. Og da fikk vi se det lille nurket, 12 uker og 3 dager er jeg paa vei, og hu ser jo saa vakker ut (hehe, allerede ei stolt hönemor), vel ja jeg vet at man ikke ser mye, men ... men .. og hjertet da.. 165 i minutet, da var det ei som ikke klarte seg lenger, jeg hulket i, for det er noe av det vakreste jeg har hört paa lenge.. Utrolig rart.. kos
Møøø Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Gratulerer!! Husker at jeg og var i syvende himmel etterat jeg hadde hørt hjertelyden ) Tok den opp på mobilen min jeg da, så jeg kunne høre den igjen og igjen og igjen... Nå nærmer jeg meg termin og teller spark i stedet ) Kos deg fremover, du har mye fint å se frem til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå