Gjest Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 Hvor lenge karantene etter avsluttet jobb (sagt opp selv) før enn får dagpenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heihvordetgår Skrevet 22. august 2006 #2 Del Skrevet 22. august 2006 Har ingen erfaring med dette, men mener å ha hört 3 mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 22. august 2006 #3 Del Skrevet 22. august 2006 har hørt 3 mnd jeg og... men ikke egen erfaring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 22. august 2006 #4 Del Skrevet 22. august 2006 Har hørt 8 uker, men jeg vet sannelig ikke. Kan du ikke bare ringe og sjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. august 2006 #5 Del Skrevet 22. august 2006 Det er 8 uker eller 2 måneder... (som tilsvarer det samme...) Og jeg er helt sikker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. august 2006 #6 Del Skrevet 22. august 2006 8 uker er rett. Noen jeg kjenner fikk arbeidsgiver til å avlsutte arbeidsforholdet slik at denne slapp karantenen. Kanskje det er en mulighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi07 Skrevet 22. august 2006 #7 Del Skrevet 22. august 2006 Hei =) har ikke erfaring med jeg heller...men har hørt at det er 8 uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå