Gå til innhold

Å gurimalla, tvillinger???


fru grim

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært på ultralyd, er 6+1. Der var det visst to små krabater! Er tvillinger på begge sider i slekten + at jeg gikk på Pergotime for å bli gravid, så sjansen var virkelig til stede, men må si jeg fikk litt sjokk ja, hihi... Oj oj oj... I følge legen er jeg 6+4. Kunne ikke se noe hjerte som slo enda, men skal på ny kontroll igjen om 14 dager...

Vi har ei datter på 2,5 år fra før, så nå har vi fått fyllt opp huset ja, hihi... Kan fortsatt ikke skjønne at det er sant, men det synker vel inn etterhvert! Er både skummelt og moro på én gang, jeg kjenner da ingen som har fått tvillinger heller jeg da...

 

Jaja, velkomne skal dem uansett være :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!

Det finnes egen tvillingside her.

Langt nede på lista her, under "alle forum på BIM"

Der er det greit å være:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes det er kjempemorsomt jeg, skal bli veldig spennende :))) At anonym velger å kalle det et risikosvangerskap for å prøve å drepe gleden min, bryr jeg meg ikke noe om. Slik jeg ser det innebærer alle svangerskap en viss risiko, man har ingen garantier her i livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da..kan tenke det kom som et sjokk først.Du får henden fulle du no da.Håper selv jeg har en i magen..gikk på trippelpergo denne mnd som var.Så skal bli spennede tid framover.

 

Alt går vel bra skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å så gøy:) Dobbel glede:)

 

Og ikke bry deg om anonym, tvilling graviditeter kalles bare risikograviditet fordi det er to inne der og krever selvfølgelig mer oppfølging av lege, men har lest at det ikke i seg selv er større risiko for at man skal miste eller noe slikt;) (iallefall så lenge man ikke har en "normal" graviditet og ingenting er galt:))

 

Bare kos deg:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en stund jeg lurte på om det er tvillinger inni der hos meg også men jeg tror ikke det er det.Men for å si helt ærlig så hadde det faktisk ikke vært meg imot.Ekstra spennende og ekstra mye jobb OG ekstra glede!!!!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gode ord! Og gratulerer så masse til deg Aurora, vi var jo på Bli Gravid sammen ei stund. Så godt at det endelig klaffet for deg (dere), håper det går veldig bra med svangerskapet :) Blir spennende for deg å se om det kanskje er flere også da? Hihi...

 

(forandret litt på nicket mitt :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde en bitteliten mistanke selv også, for magen kom så utrolig raskt! Den er ikke noe megastor eller noe, men har problemer med å få på meg enkelte av buksene mine. Har nettopp kjøpt meg ei mammabukse, det er så utrolig godt å ha på noe som ikke strammer :)

 

Ja, blir nok litt ekstra av alt nå, hihi... Ble mange tanker som surrer i hodet nå. Jeg tenkte før i dag at det var så lettvint med barn nr 2 for da har vi jo barnevogn og alt av de "store" tingene, men nå har vi plutselig litt for lite allikevel da, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigegrisen!!!!! Gratla!!!! jeg ønsker meg alltid tvillinger, ...har bare på mannen sida......det går bra ..gled deg du1

 

Lykkeklem!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så moro !:)

Jeg har alltid fått høre at jeg er "i rekken" for å få tvillinger - så kanskje det blir to på oss også. Men det finner jeg vel ikke ut før på ul....

Jeg syntes også jeg fikk litt mage så fort, er jo tross alt bare 6 uker så egentlig skulle jo ingenting syntes ennå, men kanskje det er forklaringen.... Hmm - det blir spennende - dobbelt lykke, ja :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,gratulerer!! Har selv toeggete tvillinggutter på 7 år,gikk helt ut i terminen jeg,har aldri følt meg bedre,så det går nok bra!! Men vær litt oppmerksom på kvalme etterhvert,jeg kastet opp hver dag,men det trenger jo ikke du å få.Syns ikke det var så slitsomt jeg,men det er MEGET viktig å kjøre dem inn i en døgnrytme med en gang,er du da heldig,spiser,sover og "bæsjer"(tro det eller ei) samtidlig! Litt streng må du nok være med to..Lykke til du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle gratulasjoner :) Tror fortsatt ikke det har helt gått opp for meg, trodde liksom at "det aldri skulle skje meg", men det gjorde det jo, hihi... Har hørt av mange at man fort kan miste den ene, men håper ikke det skjer. Uansett hvor uforberedt jeg var og hvor sjokkert jeg ble, så er jeg kjempeglad og synes det skal bli moro :) Vet hvor mye strev det er med slike små babyer da jeg har vært der en gang før med datteren vår, med det var jo også vårt første barn og vi var helt på tuppa, hehe...

 

Masse lykke til til dere andre også, kanskje det er flere enn meg med tvillinger her gitt?! Hehe. Av symptomer så kan jeg nevne at jeg var ganske kvalm den første uken jeg visste at jeg var gravid, men så gikk det litt over igjen, nå er det nesten ingenting. Fra 3 dager før jeg fant ut at jeg var gravid ble jeg svimmel, som fortsatt ikke har gått over. Merker "hjerteslagene mine" i ørene og hodet, og jeg må være forsiktig med å snu hodet brått eller reise meg brått osv. Er veldig tungpusten, enda jeg skal da ikke ha så værst kondis, og om jeg ligger på ryggen i senga føler jeg at jeg får for lite pust allerede (dette merket jeg først etter noen måneder i forrige svangerskap).

Vet ikke om noe av dette er typisk for tvillingsvangerskap, men sånn har jeg det i allefall :)))

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!

Kjæmpe arti,ikke bry dæ om anonym....Har sjøll funne ut at æ må holl mæ unna d negative-hvis ik blir æ gal av bekymring!!!

Det blir jo kjæmpe spennanes,ta d m ro!!

 

Lykke t:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Så spennende det kommer til å bli for dere! Ønsker meg tvillinger selv jeg, synes det ser så moro ut. :o) Alt går nok bra skal du se, så får dere bare begynne å kikke litt på finn.no etter ting og tang. :o)

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, kor kjekt då :o) Eg he alltid hatt lyst på tvillingar, veldig spesielt. Har ei venninde som har tvillingar og ho gjekk heilt til termin. Masse lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...