Gå til innhold

Blir det feil å kalle ungen vår dette??


♥Cherrypie♥

Anbefalte innlegg

Hei.

Det står mellom 2 jentenavn nå om et blir ei jente på oss!

Aurora og Adelina.

Spurte kjæresten min hva han syntes om Aurora.

Han svarte:

"Jo jeg syntes det er fint jeg men dattera(på6år) til dama til pappa heter det!"

 

Da ble jeg litt lei meg må jeg si fordi nå trodde jeg at jeg hadde funnet 2 navn som ingen av oss kjenner heter.

Men neida..

Uansett så er ikke denne jenta mye ilag med oss,faktisk aldri har sett henne en gang.

Svigefaren min å denne dama hans er sammen men de bor ikke sammen.

 

Blir det feil av meg å kalle lille jenta mi for det selv om dattera til dama til faren til typen min heter det?

Syns det blir litt feil å ta fra meg det navnet fordi faren hans tilfeldig fant seg ei dame med ei datter som heter det..

 

hmm..

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får selv vurdere hva som er feil eller ikke. Men din fars kjærestes datter er ikke i familie med deg. Hvis din søster feks hadde et barn som het det samme, ville jeg frarådet deg det. Men har dere bestemt dere for Aurora, så synes jeg dere skal går for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Altså, det er litt vanskelig det der.. Jeg veit ikke hav jeg selv ville gjort, men ville nok kanskje gått for Adelina i stede... Synes det er finere også jeg, da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke så lenge de ikke er gift eller noe.. Hadde de vært gift hadde det kanskje blitt litt rart.. vanskelig å skille hvem som er hvem.. Men det re jo ikke negativt at dere vil ta det sammen navnet.. ho vil nok bare synes det er hyggelig..

 

Men uansett siden de ikke bor sammen engang så synes jeg dere kan kalle ungen deres aurora uten å tenke på det engang!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter heter aurora, og anger ikke ett sekund på at jeg døpte henne for det for 8 år siden. er ett flott navn. ser ar aurora blir mer og mer populært nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du syns Aurora er det navnet som ligger deg nærmest (og jeg syns absolutt det var de fineste av de to), så skal du ikke ta noe hensyn til DEM! Da må det eventuelt blir å ta hesyn til dere selv når dere velger et annet.

 

Velg etter hjertet. Jeg mener livet går opp og ned, og min erfaring med farfars kjærseter og stebarn, er at det både er ganske foranderlig OG at man ikke ser så mye hverken til disse barna ELLER farfar!! - Så i den grad farfar syns det blir rart, så er det uansett ikke navnet, men mengden samvær som avgjør relasjonene mellom barnebarn og farfaren! - Selv om jeg er sikker på at farfar gjerne kan bruke det som unskyldning!

 

 

Uff det ble jo litt langt og over i skilmisse-voksen og skilsmisse barnebarn-debatten!!

 

AURORA er et nydelig navn. Men hold deg åpen for andre navn, mye kan skje på reisen, og det er jo ikke krise om du ikke har alt klart for deg FØR fødselen..... :-)

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...