Gå til innhold

fler enn meg som blir litt overrumplet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

når knøttet sparker i litt upassende situasjoner? Dvs når jeg står og forklarer detaljer for en kunde, liksom skal være profesjonell og konkret, og plutselig stønner jeg til fordi knøttet har sparka meg kraftig i nyrene eller blæra eller flesket eller hva søren det er h*n treffer der inne? Det er så overrumplende at jeg har seriøse problem med å late som ingenting..... er det bare meg?

ps: jeg har kjent bevegelse der innefra siden uke 13 eller noe, daglige bevegelser siden uke 16/17 og skikkelige spark de siste par ukene. Nå er jeg midt i uke 21.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt så, men jeg slipper kunder da. Det verste er at hun har begynt å sparke meg i blæra, da oi'er jeg meg gitt:( Det kjekke er at hun har halvtimes-show hver kveld nå, så pappaen får virkelig delta:) (uke 25 for de som lurer)

Skrevet

Ja, når det er skikkelige spark så blir jeg litt sånn:ooii..som om pusten/hjerte stopper ett sekund...ikke fordi det gjør vondt,men fordi det er en merkelig,ubeskrivelig rar følelse... særlig de gangene den lille sparker flere ganger på rad på samme sted...Men synes det er en utrolig opplevelse hele greia... Nå vet endelig JEG hvordan det føles å være gravid oxo:)

Skrevet

Blir litt satt ut innimellom. Mest fordi det er så mye kraft i sparkene og jeg er i uke 21 også. Og så husker jeg på hvor sinnsykt vondt det er når rumpe og bein trykker seg opp på slutten av svangerskapet. Fornøyd med at jeg kan puste fremdeles og at sparkene bare er gode :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...