5iapril Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 Hei, jeg er 30 år og gravid med mitt 3 barn. Har to gutter fra før, en nylig fyllt 6 og en 2 3/4. Det er 3 år og 4 mnd mellom de to ( og det var/ er en kjempefin aldersforskjell synes jeg) og nå kommer siste akkurat som planlagt, hvis alt går bra 3 år og 5 mnd etter sistemann. Det blir jo stor aldersforskjell mellom eldste og yngste, men jeg tror det er greit jeg. Man kan få mye hjelp av den eldste og før den siste kommer i tenårene er den eldste ute av heimen. Sånn får man kanskje spredd tunge perioder litt og har tid til å nyte de fine. Vel, alt er relativt. Skjønner godt det kan være praktisk å ha de tett også og jeg nyter å se at mine endelig begynner å få den store gleden av hverandre. Uansett..... Jeg har alltid ønsket meg tre barn og nå er altså 3 på vei. Utifra kalenderen er 16 april termindatoen. Jeg har bodd i Drammen i 4 år og ser det er mange på treffsiden som kommer herifra. Jeg håper vi kanskje kan bli flere oppdelte grupper etterhvert ( Har ikke meldt min ankomst noe annet sted her inne til nå). Det kan nemlig være litt vanskelig å forholde seg til så veldig mange på en gang, og litt vanskelig å få oversikten. Jeg er fortsatt aktiv i en av BUM-klubbene som må ha vært en av de første..... Vi var en gjeng ( er 11 igjen i dag) fra Drammen og omegn som fødte fra juni-november 2000. Vi har enda treff hver eneste mnd, julebord, hyttetur etc. Vi har ikke barna med oss etter at de ikke er avhengige av å være med mamma lenger, fordi vi så jentekvelder som det største behovet. Med nummer to slang jeg meg ikke med i noen ny klubb, men kanskje jeg blir kjent med noen nye denne gangen. En kjempefin måte å bli kjent med nye folk på. Lykke til i mellomtiden, jeg slenger innom igjen:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025381-hallo-alle-sammen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
TussiLussi Skrevet 22. august 2006 #2 Del Skrevet 22. august 2006 Så morsomt at du fremdeles holder kontakt med den føste gjengen, da... blir jo nesten som en svangerskapsgruppe !!! Jeg er 34 år, har jente på 6 og gutt på 4, og venter nå nr 3 :-) Håper vi rekker å bli godt kjent her inne :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025381-hallo-alle-sammen/#findComment-6028469 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå