Gå til innhold

fødselspermisjon og penger!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fastlønn,men har hele tiden hatt aerobictimer utenom, slik at det blir en grei sum i mnd. Kan disse regnes med i beregningsgrunnlaget? Ser jo ut som om arbeidsgiver har rapportert inn en høyere sum til trygdekontoret enn bare fastlønn. NOen som har peiling? (de med bonus osv..)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia;)

Jge har fastlønn og provisjon.,, har har arb givcer rapportert inn snittet av de siste 6 mnd som jeg har tjent,, inkl provisjon,bonus etc.. tror de gjør det overalt ;)

Skrevet

hmm, hva gjør vi da med den delen som vi skal fylle ut? Alt er egentlig klart, men er litt usikker på hva jeg skal legge ved at lønnslipper osv. Kan jo legge med alt,selvfølgelig:) Har du sendt inn allerede? Vi har jo termin omtrent samtidig.. Er så treig med sånne ting, MÅ gjøre det i morgen!

Skrevet

hva om man tjener over 400 000,-? Får man ikke mer en høyest sats uansett, på 364 000,- etteller annet???

Skrevet

Jeg var usikker på hva lønnen min ble siden den er varierende jeg skrev derfor bare en ca sum på skjemaet til TK og lot arbeidsgiver sende inn det de skulle, Tk har mottatt beløpet fra arbeidsgiver og jeg trenger ikke dokumentere dette.

Om du er uenig i hva arb. giver rapporterer inn kan du klage til tk med å dokumentere inntektene dine

Du skal ha for det ekstra du har jobbet også .

når du tjener mer enn 6 g (drøye 360.000) så får du ikke det overskytende med mindre arbeidsgiveren din dekker dette

Skrevet

Tusen takk, da får jeg sendt inn i morgen, så er det vel bare å mase på arbeidsgiver:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...