Gå til innhold

Shabby chic!!

Anbefalte innlegg

HEI:) ENDELIG er du tilbake!! tenkt mye på deg og nå er jeg SPENT! Du må jo fortelle så mye du bare orker om både selve bryllupet og reisen!! Og GRATULERER forresten! Du har jo blitt frue og alle ting:)

Med meg og magen går alt veldig bra, er bare i uke 9 og synes tiden går så forferdelig sakte...

Nå venter jeg spent på eventyrfortellingen!:)

Klem

Fortsetter under...

Hei hei:)

Fredag kveld, 1.spetember, sov jeg hos mamma og pappa. De hadde pyntet hele gamle-rommet mitt med hvit tyll, blond og perler!Helt fantastiske er de. Også spiste vi masse ost og kjeks og drakk vin. Derfor var jeg god og søvnig, og tenkte at jo tidligere jeg legger meg, desto tidligere kommer morgendagen!MEN, jeg fikk jo ikke sove......sovnet tolv, våknet to, sovnet halv fem og opp kl syv...mareritt å ikke få sove altså!Begynte tilslutt å grine-det hjalp nok på spenningene, for det var da jeg sovnet siste gangen! Så var det lørdag 2.september. Spiste en lang, god frokost, så var det ned til salongen med kjoler og slør og underskjørt og sko og smykker og undertøy og strømper og...puh, ja meg selv!:o) Der møtte jeg de to forloverne mine og vi fikk champagne og oppskåret frukt mens vi satt med ruller i håret i hver vår tørrer! Det ble litt stress i salongen på slutten, men det gikk bra. Satte meg i bilen som ventet ute, og vi kjørte for å hente pappa hjemme. Så var vi plutselig litt tidlig ute og kunne vente 10 min før vi dro til kirken. Og DA oppdaget jeg hvor lite jeg hadde spist og holdt på å besvime der jeg satt! Heldigvis hadde sjåføren Cola og det gikk bedre! Vielsen var hel perfekt!"Air" av Bach med cello og orgel, "You raise me up" på baryton, "Amazing Grace" sunget av ene forloveren min og jeg husket å si JA to ganger, hehe!:o)

Festen etterpå var også fantastisk!Maten og vinen var utrolig god og alt gikk som en drøm!Til og med valsen!!:)

Fortell litt mer om magen din da!!!Er så vanvittig ivrig!!!Elsker å høre om andres opplevelser med svangerskapet, selv om det ikke er noen spire her ennå!Synes det ennå?

Klem*

Åh, så fantastisk:) ble nesten litt rørt her jeg nå altså. Hørtes helt perfekt ut!! Hvordan føles alt nå da? nå som det er gått en liten stund etter bryllupet liksom.. hvordan er det å faktisk være noens kone??:)

Har hatt en liten bim pause jeg nå, men er tilbake igjen for fullt:) Det er så mye skremmende å lese på 1 trim, og SÅ mange som mister, at jeg ble helt overnervøs av å lese innlegg der inne. Men man må bare si til seg selv at dette SKAL gå kjempe bra!

Magen min ja, jammen har den ikke begynt å vokse:) det er nok ikke mye babyens sin skyld enda, men min enorme matlyst for tiden.. jeg er omtrent konstant sulten! Dytter i meg alt jeg får tak i av mat, til alle døgnets tider.. også har jeg så kjempe lyst på alt som ikke er sunt.. uff, orker ikke tenke på hvor mange kg jeg faktisk kommer til å legge på meg i løpet av dette svangerskapet.....

Var å skulle kjøpe meg bukse i dag, ikke en eneste bukse jeg prøvde passet..... argh!!&%&%#"!# blir så forbannet, og ikke minst deprimert! Så jeg gleder meg masse til magen faktisk vokser pga graviditeten og jeg SER gravid ut. For nå ser jeg bare veldig småfeit ut!! Blir så lei meg altså!!

Ellers står alt bra til med deg eller? Her er alt bra, hatt en STOR krangel med samboer igjen.. varte hele forrige helg.. men går heldigvis litt bedre nå. Dette er jo absolutt ikke tiden for å sette i gang med sånne krangler.

Også har jeg min første legetime til tirsag da. Gleder meg masse. Men gjett om jeg skal ta fatt den legesekretæren der!!! Jeg ringte jo ganske tidlig ned på legekontoret for å høre om jeg kunne få tidlig legetime, blandt annet fordi jeg har lavt stoffskifte, og var litt usikker på medisineringen av det og graviditet... "nei", får jeg til svar fra jenta på kontoret som faktisk er yngre enn meg selv "ikke nødvendig med legetime før i uke 10-12.." Og nå da, har jeg jo lest masse om graviditet og lavt stoffskifte.. det er jo absolutt ikke bra, og skal visst følges nøye opp med medisinering de 3 første mnd.. sjanse for fosterskade og små fostre og greier... Og jeg som fader ikke fikk komme til legen. Skjer det noe med den babyen der veit jeg hvem jeg skal saksøke hvertfall!!! Vel, høres vel litt drøyt, men ho har jo faktisk vært veeeldig uansvarlig da!!

Nei, dette ble ikke hyggelig skriving:) hyggeligere lektyre i neste "brev" loves:)

Klem

Annonse

Hei hei!:o)

Har skjønt at du har hatt en liten pause, har det innimellom jeg også. Orker ikke for mye av alle de "drama-queens'ene" der inne, det er ikke helt meg liksom. Men artig å oppdatere seg av og til da. Også må jeg jo stikke innom og se om du har skrevet noe siden sist:o)

Så fantastisk at magen har begynt å vokse litt da, ikke bry deg om at det legger seg på rumpa eller lårene eller armene for den saks skyld, det er jo pga babyen i magen din!!:) Fettet kan vi bekymre oss for senere! Går å venter på ikm jeg, neste mandag er dagen..! Sukk, det går så sakte. Har et ganske stort håp denne gangen, og mannen ymtet frempå her at "jeg håper at det er noe der jeg nå......" :)Han er så søt!Han vil liksom ikke håpe eller tro noe før jeg evt får en positiv test, så det var litt stort at han sa det til meg!

Forresten, fantastisk å være noens kone!!! Han sier han er så stolt og kaller meg "den lille kona si" hele tiden. Så nå har vi fått gjort litt ting hjemme her også etter bryllupet. Vi fikk jo så VANVITTIG mye, så endel av de gamle tingene våre gikk i boden for jeg vil jo bruke alt det nye fine! Vi fikk bl.a den kremhvite, blanke Kitchen Aid kjøkkenmaskinen, hele bolle-settet til Nigella Lawson i kremfarge, hele serviset fra Pillivyut, tørketrommel, penger til ny sofa, penger til antikt vitrineskap, bryllupsreise og masse masse mer! Føler meg så utrolig heldig!!!:)

Huff, ikke bra med krangler! Men hva klarer dere å krangle om en hel helg??Må jo være ganske alvorlige ting da...?!

Ringte akkurat mannen og sa at vi må en tur innom et vennepar etter middag idag, for de har kommet hjem fra ferie og hadde en overraskelse til oss...men da ble han bittelitt furt, for han liker ikke han gutten i venneparet så godt (selv om de digger han..) og han ville heller skru ned noen kjøkkenskap i kveld(skulle fikse festene) ....sukk! Men han hadde ikke noe valg, han får t.o.m. middagen servert idet han kommer hjem!:)

Men du, legesekretæren er VIRKELIG ikke legen din, tror hun har misforstått litt der.....Om du vil ha legetime, kan ikke hun nekte deg det! Grr..ble sint på dine vegne jeg nå! Kunne kaldkvelt dama!!! Du skal bare ringt en gang til, og sgt at du var forkjølet og trengte legetime, det kunne hun ikke sagt noe på. Egentlig trenger du ikke opplyse henne om hvorfor du skal til legen heller! Grr..! Ble litt hissig for deg jeg nå! :oP

Men det er vel idag du er hos legen?Tirsdag...ja! Spent på å høre hvordan det gikk da!!

Vi snakkes snart!Gleder meg til å høre mer om magen!!:)

Stor klem!

Næmmen, der har du vært inne og svart igjen jo:) det er så koselig hver gang det er nytt svar! blitt litt avhengig av skrivingen med deg:)

Ellers er jeg generelt lite på bim for tiden. Både pga alt det skremmende jeg skrev om sist på 1 trim, og hvordan det er blitt inne på bli gravid sidene her. Er nemlig fortsatt her på bli gravid jeg liksom føler meg hjemme, men helt enig med deg angående det med "drama queens" her inne altså. Jeg gir nesten helt opp til tider, uten å utdype det nærmere...:)

Neeeei, egentlig var det ganske lett å krangle en hel helg... Det var jeg som var sur og skikkelig skuffet over kjæresten, SKIKKELIG skuffet, og da kan jeg holde det gående gitt.... uff, godt det er over:)

Ellers var jeg hos legen i går da.. kjempe skuffende det også! For det første var det bare satt av et vanlig kvarter til timen, så legen bare stresset seg igjennom alt sammen. Ikke kunne ho noe særlig om det stoffskifte greiene heller, ho skulle LESE om det til neste gang.... er det mulig! Tok hvertfall prøver på det da som jeg skal få svar på om et par uker. I tillegg måtte jeg ha gu undersøkelse, noe jeg ikke var forberedt på.. har lest mye om at de fleste leger har gått bort fra det ved første undersøkelse nå. Og ho var noe så sinnsykt hardhendt, værste jeg har vært med på!- i tillegg til at legen er på min egen alder, noe som gjorde det hele veldig lite behagelig. Og nesten det værste med hele timen var at ho spurte om det var noen mulighet for at jeg kunne kvitte meg med kattene mine....! Det er jo babyene mine!! Ba om en forklaring,og fikk til svar at ho personlig var i mot katter og graviditet!! Bullshit!! Man skal være veldig nøye med hygienen har jeg lest, så skal ikke det være noe problem! Ikke veide ho meg heller, bare spurte om jeg visste hvor mye jeg veide, og da jeg svarte nei, lot ho det stå blankt på helsekortet mit... Så, det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å bestille time hos jordmor, håper virkelig på en mer positiv opplevelse der, og det første jeg skal spørre om, er det med kattene!!

Å, så mange fine bryllupsgaver dere fikk da! Høres kjempe gøy ut å pynte hjemmet på nytt med nye ting:) Elsker sånt no`:)

Men du, ikm neste mandag?? Så spennede! Denne gangen håper jeg virkelig du kommer etter meg!:) Det hadde vært kjempe artig! Hadde jo ikke vært lang tid mellom oss da! Kanskje en bim pause, og herlig bryllupstid har satt i gang saker og ting:) #håpe, håpe# Vil VIRKELIG ha deg med!!

Men du, litt nysgjerrig jeg nå altså, men hva var overraskelsen fra det venneparet deres? (for mannen ble vel med?) Det er kjedelig altså når det er sånn, samboeren min liker heller ikke gutten i et vennepar jeg er veldig glad i å tilbringe tid med... Og et annet vennepar (bestekompisen til sambo og kjæresten hans), der er det omvendt, der er det jeg som ikke liker noen av de. Så det hele har endt med at vi liksom har ett vennepar vi begge trives veldig godt med å være sammen med, og holder oss til de, ellers er vi hver for oss ofte. Ikke gøy når den ene parten overhodet ikke trives..

Ang vennepar ja.. vi skal på team Eckbo vi sammen med et vennepar nå om et par uker. Gleder meg veldig, er litt for den humoren der jeg (selv om jeg synes det kan bli litt mye av det gode en del ganger..) Hva synes du om slik humor?

Nei, nå skal jeg hive meg rundt og hoppe i dusjen tror jeg. Vi snakkes!

Stor klem

• 5 uker senere...

Hei Mille!

Unnskyld at jeg datt helt ut...dårlig gjort av meg-jeg ble bare litt skuffet! Men trenger ikke tenkte på det lenger, for idag er jeg faktisk 4+2 med en liten spire!!! Hihiiii! Å, det er så koselig! Håper virkelig du får lest denne!

Masse klemmer fra

Det innlegget her var jo bare tilfeldigvis at jeg så..:) er jo aldri inne på bli gravid mer etter du forsvant..

Men du, jeg leste innlegget ditt på 1 trim, og har startet en ny tråd til deg der tidligere i dag. Kan du ikke svare på den da? Vi må jo holde oss for gode til å henge på bli gravid nå... nei da..

Men det her var KJEMPE GØY altså! Er liksom deg jeg har skrevet mest med her inne, og blitt "best kjent med", så det var utrolig gøy at det endelig skulle klaffe for deg også! Nå kan vi jo gå gjennom denne tiden sammen. GRATULERER, GRATULERER, GRATULERER!:):)::):)):)):)):)

Gleder meg til å lese svar fra deg!!:)

Kjempe klem fra meg!:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...