mille80 Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 Ser du er tilbake, så koselig:) savnet deg, hehe:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabby Chic,jente07+aug'10 Skrevet 22. august 2006 #2 Del Skrevet 22. august 2006 JUUHUUUUU!!!!!! Jeg har en tråd!!!!! Hihi!!!! Alltid savnet det!! ;o) jepp,ajm bækk! Deilig med litt feire da! Hadde du det bra i tunisia? Sikkert deilig og varmt da?! Var fint på hytten også, litt sol og bading og sjø- og sinnsykt mye sex......hihi, EL-times ju nåvv! Ble helt utslitt jeg. Men plutselig har jeg fått 37 dagers syklus......jeg som hadde det så bra med mine 27 dager...!( Jaja! Ble det noen spire 3.august på deg da? Du har vel hatt ikm nå?! Så at Aurora endelig har blitt gravid, etter 12.pp, det er jo fantastisk da, selv om jeg håper jeg slipper det..! Håper du ser denne! Superkoselig å snakke med deg igjen...drev og lette etter deg før idag,hihi, søkte på navnet ditt i søkemotoren til og med!) Drar fra jobb kl 17.00...kommer kanskje på senere ikveld! PS: 11 dager til bryllup...ææææææ!!:oD Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/#findComment-6026590 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille80 Skrevet 22. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 22. august 2006 Endelig:) Der var du jo! Hehe, tror jeg har vært inne og ropt på deg tre ganger eller sånn jeg, hihi:) Tunisia var aldeles nydelig, men varmt! 45 grader på dagen,, svette svette, så da orket vi stort sett bare å skvulpe litt i vannet. Var en tur i Sahara og red på kamel også, minne for livet:) Men tross alt varmen da, så orket vi jo ha MASSE sex vi også, hehe. Og jammen ble det ikke en bitteliten spire av det gitt, jeg er gravid:) Testet positivt 3 dager før ikm:) Merkelig følelse, men gud så deilig. Trot vel egentlig ikke det har gått opp for meg enda, men det kommer nok. Du da? Gått så lenge over ikm uten mens, eller har mensen kommet? Skulle så ønske vi to hadde klart det samtidig!! Hadde vært kjempe moro og følge deg hele veien ut altså! Så nå sitter jeg spent i døra på første tri og venter på deg! Jeg skal være den første til å ønske deg velkommen hvertfall! Å gud ja, bryllupet:) kan tenke meg det kribler i magen, hihi. Er du i rute og føler deg klar for den store dagen? Heldig du som skal gifte deg:) Skal dere ha stort selskap etterpå eller? Syns det er så spennende med folk som skal gifte seg jeg så jeg får nærmest sommerfugler i magen selv:) Å, nå gleder jeg meg til svar fra deg altså! Jeg er stadig fortsatt inne på bli gravid og kikker og snoker litt:) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/#findComment-6031101 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabby Chic,jente07+aug'10 Skrevet 23. august 2006 #4 Del Skrevet 23. august 2006 ER DU GRAVID?????????????????Så utrolig gøy å høre!!!!!) Nå ble jeg glad altså!!!!!Hadde det nemlig på følelsen...!!!Ferie+sex=spire tror jeg!;o) Hurra for deg!!!Også "lille spire" da!!Hva sa samboern? Gikk han i taket eller? ;o) å,ja, har du fortalt det til foreldrene dine???Symptomer? Er supernysgjerrig!Vil gjerne ha masse detaljer....hvis jeg får lov da!;o) Hehe! Grunnen til at min syklus har blitt så lang, er at det tok mye lenger tid før jeg fikk EL, så da blir jo ikm 14 dager etter det igjen da..ikm er til søndag tror jeg, så det er fryktelig spennende. Har hatt mensenmurringer i 4 dager, fikk en bitteliten dråpe blod igår, og tenkte at jaja, det kommer neste pp, men ikke noe mer idag. Igår var dag 9 etter EL, så vi får se! Skal prøve å la være å teste på forhånd denne gangen da. Det hadde vært kjempegøy om vi hadde blitt gravide samtidig!Synes det å bli gravid er så stort, at jeg tror nesten ikke det kommer til å skje med meg..men er jo bare i 2.pp jeg da. Bryllup ja...puh, det kribler godt i magen nå..Tror jeg gru-gleder meg litt. Gleder meg masse til å gifte meg med han, men å gå opp kirkegulvet og at alle ser på meg og tar bilder-huh...det blir litt skummelt altså!! Det meste er i boks nå, bare en del småting igjen som må klaffe! Presten vi skulle ha ble plutselig utsatt for en motorsagulykke...i magen...han overlevde akkurat, men orket ikke vie oss, så da har det blitt en ny. Og så plutselig ringte han som er sjåfør og sa at bilen er kaputt...så der har vi også skaffet oss ny. Disse to tingene fikk vi beskjed om samme dag, midt i ferien, og akkurat da ble det litt mye for meg. men nå er det også i boks!) Hva skulle man gjort uten hjelp fra mamma'er!) Håper du ser dette, hvis ikke kan jeg jo bare gå inn på 1.tri og rope litt!:oD Klem* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/#findComment-6035491 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabby Chic,jente07+aug'10 Skrevet 23. august 2006 #5 Del Skrevet 23. august 2006 Opp-opp! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/#findComment-6036533 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille80 Skrevet 23. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 23. august 2006 Jepp, jeg er visst gravid, skjønner det faktisk ikke selv helt en gang:) Testet veldig tidlig fordi jeg følte at noe ikke liksom var helt som det skulle, og da lyste cb digital gravid i mot meg:) Samboeren ble veldig overrasket, men samtidig også veldig glad:) Han hadde heller ikke trodd at dette skulle gå så fort som det gjorde. Så, etter vi hadde summet oss litt da, hadde jeg en lang samtale med han om at det her venter vi en god stund med å fortelle til noen. Men allerede samme dag hadde han både ringt sine foreldre og min mamma og fortalt det:) Ett par dager etter at vi hadde funnet ut at jeg var gravid, døde tanten min så altfor tidlig og helt uventet. Tante og onkel har ingen barn selv, så vi er jo den nærmeste familien på en måte. Vel, det jeg skal frem til da, er at presten kom hjem til bestemor samme dag som hun døde og satt der lenge sammen med oss. Etter en stund kommer presten bort til meg, setter seg på huk og sier "har jeg rett om jeg sier at du går og bærer på et oldebarn til bestemoren din?" Det gikk nesten kaldt nedover ryggen min, hvordan kunne han vite? Det der forstår jeg ikke nå eller, men det er jo nesten så jeg må begynne å revurdere min tro:) Nesten litt skummelt at en prest sa noe sånt... Så da fikk jo flere vite det, nemlig onkel, bestemor og pappa.. og etter det har jo både mamma, bestemor og onkel sagt det videre, så plutselig var det ingen hemlighet lenger... Neste gang sier jeg det ikke til noen:) Symptomer ja.. går liksom og venter på de rette symptomene jeg da. Har liksom ingen av disse super vanlige. Den første uka rundt ikm hadde jeg veldig mens-smerter, værre enn ved mens til og med. Disse spesielle stikkingene i magen har jeg enda, men i stedet for å bli forstoppet som mange blir, sliter jeg med fryktelig diarè, æsj! Noe som har pågått i over 2 uker nå. Er også mye mer trett enn vanlig. Å, så du har ikke hatt ikm enda, da er det jo kjempe spennede da! å, jeg håper sånn at du også blir gravid nå altså!! Skriver ikke sånn med noen av de inne på 1 tri som jeg gjør med deg..Så det hadde vært så utrolig artig og hatt deg der inne! Så nå skal jeg krysse alt jeg har for at du kommer etter også!! Skikkerlig nervepirrende altså, med sånne ting som hender like før noe stort. Godt det var en annen prest som hadde anledning da:) og godt det finnes mammaer ja, hva skulle vi gjort uten dem?? Kirkegulvet går nok veldig bra skal du se:) Når du ser din kjære der fremme er det ikke brått sikkert du legger merke til alle som står og tar bilder en gang:) det må jo være en av de største tingene man gjør i løpet av ett liv:) Hvem følger deg opp forresten? Oi, dette ble langt:) blir jo nesten som sånne gamle brevvenner vi jo, hihi. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/#findComment-6036991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabby Chic,jente07+aug'10 Skrevet 23. august 2006 #7 Del Skrevet 23. august 2006 Uff,så trist med tanten din...veldig trist, vet ikke hva jeg kan si! Synd hun ikke fikk oppleve å bi grandtante da, særlig siden hun ikke har noen barn..uff,nei!Håper det går bra med deg da! MEN så rart det presten sa?!| Nå tror jeg jeg på sånt da, men likevel, han er jo bare en prest og ikke synsk vel?! Kanskje du stod og klappet deg ubevisst på magen??eller kanskje han bare fikk den følelsen?!Ikke vet jeg, men som du sier; nyheten fløy fort! Det var vel litt stas da, også klarte de ikke å holde seg...! Du kan jo tenke sånn, at hvis det skjer noe (Gud forby!!) så har du ihvertfall mange rundt deg som kan støtte deg gjennom det! Kommer nok til å si det til hele familien nesten med en gang jeg...er såå vanvittig dårlig på å holde sånt for meg selv!) Uff, diare er noe dritt, hihi, nei unnskyld! For man blir så vanvittig sår i stumpen....isj! Bruk vitapan i rumpa di etter hvert besøk, det hjelper! Du har vel ikke reagert på noe mat fra Tunisia da?En basselusk av noe slag! Bare for å være på den sikre siden! Kan du ta Imodium eller Molkosan når du er gravid?Det hjelper!Og ristet brød med blåbærsyltetøy og drikke cola....selv om det er dumt i forhold til koffeinen da...!Hmm..prøver å tenke lurt her, du må jo ikke være syk!!) Mine symptomer ja...hvis jeg har noen! Er 5.dagen med mensensmerter/stikkninger og en dråpe blod igår(kan jo være festeblødning) Hehe, prøver å være optimistisk! Men det stikker faktisk mye der nede, i ene eggstokken, så i den andre, og så på midten. Men det er sikkert tr som kommer...! (selv om jeg håper-håper-håper at det er en spire) mamma fortalte igår at de kallte meg knøttet, hihi! Men kan du ikke fortelle meg om deg?Begynner liksom å "kjenne" hverandre litt, også lurer jeg på hvordan du ser ut? Høy, lav, mørk, lys, tynn, tykk, krøller, rett hår?? Sånn at jeg får et lite bilde i hodet av hvem du er?!) Uff,jobbe litt her...! Pen-palls!!!:oD Klems* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/#findComment-6037630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabby Chic,jente07+aug'10 Skrevet 23. august 2006 #8 Del Skrevet 23. august 2006 huh...nå fikk jeg mensen...!Ikke noen sprie denne gangen nei...!Ny pp på meg. Men alle gode ting er 3, er det ikke det du erfarte? har lyst til å komme inn på 1.tri jeg også..! Jaja, vi snakkes! Klem* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/#findComment-6040014 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille80 Skrevet 23. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 23. august 2006 Da er jeg endelig tilbake fra jobb, et par timer på øyet etterpå nå, også på igjen på dagvakt i morgen.. gjesp, savner ferien allerede!! Ja, det med presten undres jeg veldig over altså... har jo lagt på meg litt i det siste liksom, men ser jo absolutt ikke gravid ut, og dessuten kjente jo ikke presten meg fra før, så syns nå det var litt snålt at han liksom gambla på det. Nei, tror faktisk det ligger noe bak der altså Nei, det med tante kan man liksom bare ikke forstå enda, helt grusomt. Og hun har jo vært mer enn reservemor for meg enn tante siden de ikke har barn fra før. Vi får ta tiden til hjelp og ta oss ekstra mye av onkelen min. Han gleder seg hvertfall STORT til å bli grand onkel:) Gjett om jeg har bestemt meg for en fadder allerede:) gode, snille onkel! Uff, jeg har også tenkt på om det kan være basselusker fra Tunisia.. håper ikke det. Får komme meg til lege etterhvert tenker jeg. Å nei... har du fått mensen! Dritt!!! Ja, da skal det hvertfall klaffe for deg i 3pp altså! Mange det faktisk klaffer for da. Og, uansett da så blir det jo bare en månedes tid mellom nurkene våre:) Det skal vi få til!! Derfor krever jeg og ikke prate med deg her inne neste gang du har el, hehe:) da har du nemlig helt andre ting og ta deg til:) Fortelle om meg selv ja... uff, sånt liker jeg ikke, klarer liksom plutselig ikke finne på noe å si... Men, får prøve da:) Grønne øyne, som regel brun i håret, krøller som jeg ikke kan fordra, 1.70 høy, hverken tynn eller tykk, heller noen kg for mye enn for lite:) Som regel i godt humør, men kan plutselig frese som en lemen ( født i løvens tegn, og er nok en veldig løve type) Ellers har jeg jo disse to pusene mine da, som betyr alt for meg, nesten mer gla i de enn samboeren, hihi, neida..hysj... Jobber som hjelpepleier, og jobber til alle døgnets tider, så mye fritid har jeg vel egentlig ikke. Har jeg litt tid til overs tar jeg meg gjerne en ridetur på en hest jeg har på fòr:) (uff, vil ri myyye nå før magen blir for stor) Har flere gode venner jeg desverre har litt for liten tid til, uff, må skjerpe meg. Har gått et år på folkehøgskole, noe som jeg fortsatt ser på som det beste året i mitt liv (ettersom jeg husker rett har du gått på folkehøgskole og, har du ikke?) Nå kommer jeg ikke på mer jeg, bare spørre om jeg har glemt noe:) men nå venter jeg spent på å høre om deg da!!:) Skal jobbe på dagen i morgen som sagt, men skal titte innom å sjekke så fort jeg kommer hjem i morgen:) Klem:) P.s: skriv snart tilbake:) og V LEV hihi, brevvenner jo:) L Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/#findComment-6045817 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille80 Skrevet 23. august 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 23. august 2006 Dritt, jeg hadde jo sjrevet sånn fint lev vel til deg, også ble det klussa til da jeg lagra..... dritt, jaja:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/#findComment-6045860 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabby Chic,jente07+aug'10 Skrevet 24. august 2006 #11 Del Skrevet 24. august 2006 Skriver tilbake så fort jeg kan, hihi:) Kjipern at mensen kom nå...litt spotting bare forløpig, men var nesten sikker på at det var noe der..hadde stikkninger i magen i flere dager, og uvel på kveldene... Men alle gode ting er vel 3 håper jeg. Når du skrev det at du måtte få ridd endel før magen ble for stor, da ble det veldig virkelig at du faktisk er gravid!) Tenk så fantastisk gøy!!En liten baby inni der - superheldiggrisen altså!!) Ikke sjalu, bare veldig glad på dine vegne! Tja fortelle om meg...egentlig standard NORSK utseende, hehe! Blå øyne, blondt, rett hår, 168 høy, litt for mange kilo på rumpa, egentlig ganske rolig og "fornuftig" av meg, er vær i stjernetegn, men mye som ikke stemmer der,har masse humør, skjelden sur, men kanskje litt rar humor....og, ja - elsker viggo-gutten min (hunden altså) og min kjære også da!;o) Jepp, gikk også et år på FHS, fikk masse gode venninner der, men fikk også erfare at det finnes MYYE rare mennesker rundt om....! Har vel kanskje vokst opp noe"ksjermet" hvis man kan kalle det det, men mest vanlig rare mennesker rundt meg. Men på fhs kommer lett folk "mørke" sider frem, hehe, hvis du skjønner, og da fikk jeg erfare at det er mange som ikke har det så bra med seg selv..! Men alt i alt, var året kjempelærerikt, og jeg vokste virkelig på det! Men jeg tenkte på en ting......du sier at du ikke vil svare meg i EL-tiden min....men *fnis* jeg kan da ikke sitte på jobben og ha sex....!hihi! Så hvis jeg skriver i arbeidstiden, kan du vel svare meg??! Er så hyggelig, nemlig!) Jaja, du er nok på jobb - god vakt (som det så fint heter) så "snakkes" vi senere! Klem* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/#findComment-6050296 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille80 Skrevet 24. august 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 24. august 2006 Endelig hjemme fra jobb! Rett hjem til bim liksom, hehe:) hadde samboer sett meg nå hadde han gitt opp:) Eller dro ikke rett hjem da, måtte innom hesten "min" på vei fra jobb med noen godbiter og litt kos. Fikk vite i går at han har blitt halt, så får ikke ridd på en stund.. Uff, ja når jeg også tenker på det med ridinga og mage, så blir det brått litt mer virkelig for meg også, hihi. Det er jo lenge til jeg ikke kan ri mer da, men tanken på at en gang blir magen så stor at jeg må ta en pause gjør at det går litt mer opp for meg. . Har hatt første dagvakt etter ferien i dag, tungt å stå opp. I tillegg lurer jeg på om det jammen kommer flere symptomer snikende nå. Var under hele stellet til morgenen i dag periodevis kvalm og lettere svimmel. Æsj, hadde håpet og slippe unna den morgenkvalmen men. Derfor har jeg tenkt litt i dag......: kommer jo ikke til å si det her til avd.sykepleier på jobben på lenge. Men vi er delt inn i flere små grupper hvor hver gruppe har en gruppeleder.Så det jeg lurer på da, er om jeg kanskje skulle fortalt det til gruppelederen min over helga... i tilfellet det blir sånn etterhvert at jeg plages med kvalme+++ Pluss at hun ikke må "kjefte" på meg om ting går litt trått innimellom... Hun ser meg jo hver dag tenker jeg på liksom, så kanskje greit om hun (og bare hun!!) vet det.... hva tror du?? trenger noen råd.. Du skriver du kanskje har litt rar humor...hehe, det er bra fet, for det har nemlig jeg også må ha litt spøk og moro i hverdagen også Jo, angående el tiden så får du heller ta med din kjære på jobb..hehe, da kan du nemlig sitte på jobben og ha sex som du skriver, tihi.. Nei da, får vel skrive litt med deg selv om du har el da se...:) Æsj, og da mener jeg æsj, i helgen skal jeg på hyttetur med familien til samboer. Foreldrene hans er helt greie de, men det har alltid vært full kræsj mellom meg og søstra hans... og i tillegg skal en tante og onkel av han være med, og de har jeg ikke møtt en gang. Har SÅ lite lyst til å dra! Gruer meg til i morgen kveld!!! Helgen din da? Går vel med til bryllupsplanlegging tenker jeg!? Herregud så spennende du sikkert må ha det nå! Og for ikke å snakke om til helgen... Du skal virkelig gjøre en av de største tingene man gjør her i verden:)!! Tenk det!!:) Den der møkka-mensen (unnskyld) din altså!!! Skulle jo ikke kommet nå den!!! Men NESTE gang du venter den, da SKAL den holde seg unna! Det har nemlig jeg bestemt:)hihi Virker som vi har en god del like opplevelser fra året på fhs:) kjenner meg igjen fra beskrivelsen din:) Hvor gikk du på fhs hen forresten? Uff, nå må jeg få lagd meg litt mat, sulten gnager i magen.... Snakkes:) (fort håper jeg) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/#findComment-6053464 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabby Chic,jente07+aug'10 Skrevet 25. august 2006 #13 Del Skrevet 25. august 2006 Hei og god formiddag du!;o) (den var formell,hehe) Sitter på jobben igjen, og kjeder absolutt vettet av meg..ville vært alle andre steder akkurat nå..! Ville mye heller vært kvalm og svimmel med spire i magen, enn litt småsur med mensenvondt! men jeg skjønner at det ikke passer sammen med morgenstell ja. Har jobbet som pleieassistent i flere år på sykehjem! Har du et godt forhold til gruppelederen din?I så fall kan du jo si det. Bare hun er ikke sånn som blir sur og fornærmet for at du er gravid liksom...hehe, noen som er sånn også dessverre. Men er hun ok og grei, så synes jeg du skal be om en liten samtale med henne bare og fortelle det! Hvis jeg skulle blitt gravid, vet jeg ikke hvordan jeg skulle sagt det til sjefene mine...har 2 MENN til sjefer, også er det meg da....!De hadde garantert blitt fornærmet, fordi at da får de problemer med at de ikke har nok tegnere...!Æsj, misliker jobben min sterkt!Ikke det jeg driver med, men selve gubbene og faktum at jeg sitter dag ut dag inn i en butikk alene, uten kollegaer. Og jeg som elsker å være sammen med folk....må nok finne meg noe annet ja! uff, sorry, er litt deppa idag! Sikkert pga mensen...du har helt rett, møkka-mensen!!! Men, håper morgendagen blir bra. Da skal jeg sove litt lenger, så skal jeg til byen og kjøpe morgengave til min kjære! Har du noe forslag?Synes det er så kjedelig med slipsnål og mansjettknapper liksom...det kjøper jo alle!Og herresmykker generelt kan lett bli harry - sånne gull lenker og sånn vettu.. (håper ikke jeg tråkket i salaten nå....hvis du liker det godt! :-| ) fhs ja...det var noe for seg selv. Gikk på Fredly i Børsa utenfor Trondheim...!Bitte bitte bitte liten plass med mye rare trøndere, hihi!) Hvor gikk du? Gikk på søm og design - linje der. Det var utrolig gøy og lærerikt!Savner akkurat de dagene hvor vi satt og strikket og sydde hele dagen, det pøste ned ute (som det ofte gjør i trøndelag) og drakk masse kaffe! Sukk, det var tider det! Tror faktisk jeg skal finne meg noen mønstre og strikke en stor, deilig genser til vinteren nå! Så har jeg noe å drive med når det er stille på jobb! (hehe, kan nok forresten ikke ha sex på jobb, siden jeg sitter foran 1 STORT vindu..*fnis*) Men nå må jeg gå og skifte propp! (les o. Vi snakkes om ei så lenge!!:) Baj Baj! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/#findComment-6063624 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille80 Skrevet 25. august 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 25. august 2006 Hey:) Uff, har en møkka dag selv i dag. Fortsatt kjempe diarè så ringte til legen. Fikk komme ned med en gang til en annen lege på kontoret der, hun jeg bruker hadde ikke ledig. Men han fikk jo egentlig ikke gjort stort enn å snakke med meg og ta noen blodprøver. Også måtte jeg SELVFØLGELIG ta to avføringsprøver hjemme...æsj.. så nå er møkka jobben gjort og sendt avgårde i posten. Det der er jo nesten umenneskelig, brakk meg gjennom hele prosessen...æsj. Nok om det. I tillegg regnet jeg nesten med at siden jeg først var på legekontoret at jeg kunne bestille time igjen pga graviditeten og.. men nei da... ikke før 26 sept.. vet jo at det ikke er vanlig med kontroller før på det tidspunktet, men jeg lurer på så mye, spes en del ang forskj medisiner jeg bruker og sånn, så føler det er litt viktig.. Men må nok vente. Og toppen av kransekaka er jo denne hytteturen jeg skal på i dag. VIL IKKE. Kan ikke samboer forstå det da... Får "snakke" om noe koseligere:) jeg gikk på grenland fhs, i porsgrunn. Hadde et fantastisk år, og lærte mye om meg selv og andre. Flere av mine aller beste venner den dag i dag er venner jeg møtte på folkehøgskolen. Vi er veldig flinke til å finne på ting sammen, reise på turer og bare koser oss sammen. Savner til tider fhs stort. Det bekymringsløse livet, med nesten bare moro. Og for ikke å snakke om samholdet... blir nesten litt følelsesladd her jeg sitter:) Gruppelederen min på jobb er veldig allright, så tror jeg skal si det til henne. Ho er forholdsvis ny i jobben, kun vært hos oss ca et halvt år, men jeg har fått veldig god kontakt med henne. Så gjør nok det ja:) Morgengave ja.. det kan jeg svært lite om du.. jeg er i det hele tatt veldig dårlig på gaver desverre...( samboeren min fikk parfyme og 4 kaffekrus jeg selv ønsket meg til bursdagen sin - det sier bare litt..) Men jeg er helt enig ang slipsnål og mansjettknapper, det er liksom så VELDIG vanlig liksom. Og ikke syns jeg det er spes personlig heller.. Har du ingen tanker om det selv heller? Hadde vært skikkelig bra med noe sånn "wow" liksom.. men kan ikke helt sette fingeren på hva det wow skulle vært.. Skulle ønske jeg kom på noe veldig orginalt nå, syns sånt er så moro. Imens jeg tenker får jeg gå å pakke denne hersens bagen til den kjempe hyggelige hytteturen jeg gleder meg SÅ mye til....blæh!! So long:) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/#findComment-6064287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabby Chic,jente07+aug'10 Skrevet 25. august 2006 #15 Del Skrevet 25. august 2006 uff, j, det glemte jeg å svare på...du skal jo på sånn koozelig hyttetur med en du ikke liker!! Ikke gøy! Hvorfor kræsjer dere?Er hun sjalu fordi du har tatt broren hennes eller? Har heldigvis verden koseligste snilleste svoger, men en heks til en sviger-bestemor. Mormoren hans er helt fæl i munnen. Hun liker meg da(merkelig) med hun sier ting som : "Duu, nåå har du lagt på deg!!" eller "Hva er det for no' "jøggel" du har på deg nå da?!"(les smykker)...huff, men hun er 88, så varer vel ikke så mye lenger...nei, slemt...men sant...! I helgen skal jeg som sagt kjøpe morgengave, men vet ikke hva jeg skal på søndag...forberede meg litt mentalt antar jeg...*skjelve* Men du får ha lykke til med tur da!Overse henne litt hvis det går...?! Klem* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/#findComment-6065392 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille80 Skrevet 25. august 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 25. august 2006 Vi har kræsjet fra første stund av. Alt bunner vel egentlig i sjalusi tror jeg. Dama er 34 år, ingen venner, aldri hatt kjæresete, og kun foreldrene (og da tidligere samboeren min) og støtte seg til. Bor hos foreldrene HVER helg, og drar ALLTID på ferie med de. Nå skal man passe seg litt for å si at folk har problemer med "psyken" uten og ha noe grunnlag for det, men den jenta her er faktisk litt syk. Egentlig er det jo synd på henne. Jeg har aldri vært sur på henne eller sagt noe stygt til henne, bare vært blid og koselig og stadig prøvd å få et litt bedre forhold. Sånt er slitsomt når man bare får dritt slengt rett i trynet tilbake.. Hehe, mormoren min er også litt til å kommentere vekt.. men hun er bare søt da stakkar.. Nå drar jeg om en drøy halvtime. Du får ha en superduper helg, så prates vi over helgen:) GLEDER MEG TIL DEN ER OVER!! KLEM P.S: Lykke til med gave-kjøpet! Gleder meg til å høre hva det ble:)! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/#findComment-6066342 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabby Chic,jente07+aug'10 Skrevet 25. august 2006 #17 Del Skrevet 25. august 2006 LYYYYYKKKKKEEEEE TIIIILLLLL!!!!!!! hehe, jeg roper, så kanskje du hører meg før du drar...!:oD Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/#findComment-6066394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille80 Skrevet 27. august 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 27. august 2006 Hjemme fra tur.. gikk bedre enn forventet, MEN skulle helst vært hjemme:) Slien nå.. Men, lurer sånn,,,, hva kjøpte du i morgengave???? Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/#findComment-6093767 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabby Chic,jente07+aug'10 Skrevet 28. august 2006 #19 Del Skrevet 28. august 2006 Heiehi!:oD Så bra at turen gikk lettere enn forventet! Hun var ikke slem mot deg? Hvordan går det med magen da?Lille spire har det bra? Og, du jeg fant en rålekker morgengave....meeeeen det ble mansjettknapper..hehe!Og jeg som var sånn imot det;o) Fant et par fra Georg Jensen, i stål med litt perlemor på og 2 diamanter på hver. Ikke så gale i pris heller...1500 kr?!Synes det var toppers jeg!Fant dessverre ikke noe bilde av de på nettet da, men de var kjempefine, og hun som pakket inn var utrolig flink! I en sort tre-eske, men sølv og sort papir, så det ble skikkelig maskulint!) Huh, nå begynner det virkelig å nærme seg altså...5 dager igjen..går snart i taket av spenning jeg! Må bare bli kvitt de to siste kvisene i pannen, for jeg må jo pen ut, hehe!Også skal jeg sette på negler imorgen, ikke sånne laaange, men bare så ikke en av mine egne plutselig knekker, det er ikke noe kult! Unnskyld meg altså...dette ble et rotete, litt hyperaktivt innlegg fra en som har fått et lettere bridezilla-anfall ) Så, hvordan går det med den nygravide?Ble det mye prat om det i helgen? Klem* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/#findComment-6099441 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille80 Skrevet 28. august 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 28. august 2006 Hei du:) Nei i helgen holdt søsteren seg faktisk ganske koselig og hyggelig. Men, venter spent på kommentarer. Det er som regel etter de gangene hun har vært veldig hyggelig det kommer masse i ettertid. Håløse ting som at jeg har sitti med ryggen mot henne med vilje, ikke pratet med henne om ditt og datt osv. Ikke skjedd en eneste gang at det ikke har kommet noe sånt i ettertid.... Heldigvis ble det ikke så mye prat om babyen i helgen, er ikke de folkene jeg helst snakker om det med liksom.... De mansjettknappene hørtes jo døds fine ut da, søren at de ikke er avbildet på nettet. Han kommer til å bli KJEMPE fornøyd!!! Og nei, syns ikke den prisen var altfor gæli nei:) Akkurat vært på jobb jeg. Tar noen ekstravakter på en annen arbeidsplass, og innimellom hender det jeg bare går sånne kortvakter fren til 12.00. Deilig å slutte litt tidlig innimellom. Har ikke store planer nå, sofaen, pledd og tv frister VELDIG. Ikke rart du er spent da, gud a meg, den STORE dagen er jo rett om hjørnet. Reiser dere på bryllupsreise med en gang eller, eller venter dere litt? Folk gjør det der så veldig forskjellig:) Jeg får skrive litt mer til deg neste gang tror jeg, har to pusekatter her som skriker om oppmerksomhet:) får de ikke nok, legger de seg på tastaturet:) Får kose litt.... Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/#findComment-6100695 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabby Chic,jente07+aug'10 Skrevet 28. august 2006 #21 Del Skrevet 28. august 2006 *fnis* hun hørstes jo helt syk ut...nei henne hadde jeg ikke klart å ta alvorlig ett sekund! Som jeg fortalte, hadde jeg litt spesielle episoder på fhs. Noen av episodene var med en jente som jeg er ganske sikker på var manisk depressiv. Innbilte seg ting, løy (om meg bl.a.) nektet for det i ettertid og hadde en meget rar oppfattning av omverdenen. Så folk som er sånn holder jeg meg bare unna, de tærer noe fryktelig på kreftene. Så nå skjønner jeg spesiellt godt hvorfor du ikke ville dra!) Jaja, du får puse litt med pusene dine! De vil vel ha mamma'n sin for seg selv!;o) Kos deg masse på sofaen...dit ønsker jeg meg også nå...) klems* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/#findComment-6101160 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille80 Skrevet 28. august 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 28. august 2006 Hei igjen Inne litt seint på bim jeg gitt. Samboer har sovnet på sofaen, pusene er ikke kosete, og jeg kjeder meg...gjesp. Ikke gidder jeg å legge meg heller, har fri i morgen, så kan jo ikke sløse bort kvelden på soving da:) Herregud, ser på denne dokumentaren på tv2 om den overintelligente lille gutten. Får nesten litt frysninger, det der er IKKE normalt!! Ser du den eller??? Eller du svarer sikkert kanskje i morgen så da blir spm så du den??? Men hvertfall, har fri i morgen, så får vel henge litt på bim:) God kveld Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/#findComment-6109218 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille80 Skrevet 30. august 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 30. august 2006 Nå var jeg langt nede på side 4 og hentet opp tråden vår. Den kan jo ikke ligge der!! Bra med deg da snuppa. Nå er det hvertfall ikke mange dagene igjen til du er en gift og lykkelig kvinne:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/#findComment-6127117 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabby Chic,jente07+aug'10 Skrevet 11. september 2006 #24 Del Skrevet 11. september 2006 Oj, hentet opp tråden vår fra side 25 eller noe jeg nå..! Da er jeg tilbake-som FRUE gitt! Hatt det knallbra, både i bryllupet og i Italia, men trøtt som en dupp nå! Har mye arbeid som må gjenopptaes, men jeg ville bare gi lyd fra meg! Alt bra med magen?En venninne fikk en liten jente på lørdag, bitte bitte liten, 2200 gram! Lille Emilie skulle hun hete! Jaja,prates! Klem* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/#findComment-6276499 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabby Chic,jente07+aug'10 Skrevet 11. september 2006 #25 Del Skrevet 11. september 2006 dyter litt her i lunsjpausen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6025059-shabby-chic/#findComment-6277012 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå