Gjest Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg har siden uke 5 hatt spotting av brunt blod og brun utflod ;( Er det noen som vet hva det kan komme av..? Sjønner at det er mange blodkar å det forklarer jo friskt rødt blod.. men hvorfor dette brune? Har vært på UL å alt så fint ut.. Er nå 8+6 har fortsatt det brune ekle slimet.. Hadde en utskrapning i april..kan det være rester eller noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekka Skrevet 22. august 2006 #2 Del Skrevet 22. august 2006 Tror dette er helt normalt.Det ble ihvertfall jeg fortalt sist gang jeg gikk gravid! Og jeg fødte en velskapt liten jente!! Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky Name Skrevet 22. august 2006 #3 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg opplever det samme som deg - går nå inn i min 7. uke og har hatt samme type brune spotting som du nevner den siste uken + en gang litt rødt blod på papiret. Men....det virker som det har begynt å gi seg i dag. Skal snart til legen og forhåpentligvis UL kort tid etterpå. Har tro på at det kommer fra livmor som utvider seg. Forsøker å ikke være bekymret selv om mange her inne anbefaler å gå til lege umiddelbart. Hva gjorde du? Jeg må jo først få time hos fastlegen for deretter å bli henvist til gynekolog....eller?? Godt å høre at du har vært på UL - og at alt så bra ut. Spent på hva slags svar jeg får. Håper alt står bra til - og krysser fingrene da symptomene er inntakt! Fortsatt ømme pupper og fortsatt søvnig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym nå Skrevet 22. august 2006 #4 Del Skrevet 22. august 2006 Det høres noe gammelt/rester? Det som er betrygende er at du har vært på ul. Jeg hadde spor av mork/brunt utflod, gikk til ul men de fant ikke hjerteaktivit. ...viste seg at det var ma.....Men DU har vært på ul og alt er bra...gled deg...ikke tenk på det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå