Gå til innhold

Nyttige tisp fra akupunktør / homepoaten min

Anbefalte innlegg

Sikkert ikke noe nytt, men skriver det allikevel ;o)

- El er som regel på dag 11-13 hos de aller fleste kvinner med "normal" syklus. (Ikke spør hva "normal" menes med). Hun anbefalte derfor sex på disse dagene da 14 er for sent...

- Ikke drikk brus, spesielt IKKE lett brus

- Ikke bruk hvetemel, men spelt

- Ta sink...veldig bra for det meste hos både mann og kvinne

Da sier jeg bare LYKKE TIL folkens :o)

Jeg har el i disse dager...

Fortsetter under...

Hei:)

Har akkurat begynt med homeopati/akupunktur jeg også! Får du noen slags "medisiner"? jeg fikk noe som heter Sepia. Føler meg faktisk litt lysere til sinns jeg! I dag fikk jeg fem nåler på magen min, fire på hvert bein og en på hvert håndledd..er på dag 12 i syklusen og testet positivt med el test i går! Spennende!!!

Ja, jeg fikk/får også sepia...ble også mye bedre til sinns. Sist jeg var der fikk jeg noe annet som virkelig skulle gjøre susen for å bli gravid..og det virket i alle fall bra. Siden da har jeg hatt det supert og ikke sur og grinete...som jeg har vært endel av i det siste. Har gått hos henne i 2 mnd men denne mnd var hun virkelig positiv...hun gledet seg veldig til jeg kom om 3 uker igjen...for å fortelle henne hvordan jeg hadde det....så da får vi bare se...men nå må det virkelig skje noe snart skje !!!! Jeg får bare nåler i ørene...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...