Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 for deg som planlegger graviditet eller er i første trimester. Noen av dere som har brukt denne typen?kjøpte den idag på apoteket og håper den er bra..den er forresten fra nycomed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misa+spire i magen<3 Skrevet 22. august 2006 #2 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg bruker den igjennom hele 1 trimester :-) Men anbefaler å ta den litt på kvelden da du legger deg, siden du kan få litt sure oppstøt som smaker.. tjaa.. dritt ;-) Også burde du ta tilskudd på omgea-3 . Også lurt å ta om kvelden. Ikke noe godt med fiskeolje smak i munnen hele dagen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trompet (fødeklar) Skrevet 22. august 2006 #3 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg bruker denne nå.Får ikke sure oppstøt av den jeg. Tar den om morgenen sammen med ingefærtabletter og frokost. Har nesten tatt knekken på kvalmen min. Bare ingefærtabletter hjalp ikke. Brukte de i forrige svangerskap også. Kjempe fornøyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 22. august 2006 #4 Del Skrevet 22. august 2006 jeg tar denne... tror den er bra;) tar i tillegg omega 3. Tar en pille morgen og en kveld jeg da, men d er vel d samme om en tar alle i en jafs eller deler de utover;) Tok først møllersdobbel, men de innholdt A,D,E vitamin så i sammen med gravidvitaminene så fikk jeg for mye A vitamin noe som ikke var bra.. så byttet til vanlig omega 3;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #5 Del Skrevet 22. august 2006 tusen takk for svar da jenter. dere tar to om dagen ja?står det på pakken,litt usikker-må spørre;)kan man forresten bli gravid utenom de dagene du venter eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 22. august 2006 #6 Del Skrevet 22. august 2006 ja står dagsdose 2 stk eller noe slikt:) Tror eggløsning kan komme uten om sin vante tid, har hørt at orgasmer kan utløse eggløsning;) sikkert andre ting som kan fremme det og:) men har du stabil syklus tror jeg den stort sett kommer i tide:) Lykke til med testingen da:) kan krysse fingrene for deg jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå