lille*engel Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Har en gammel kommode jeg skulle ha fått malt hvit som skal stå på barnerommet. Men er usikker på om jeg kan male nå så seint isvangerskapet. Tenkte jeg skulle stå ute/ i garasjen med porten åpen- da luftes det jo ganske godt, i tillegg kan jeg bruke munnbinn... Noe andre som driver med oppussing? Tror dere det er noe i veirn for at jeg maler et strøk? Vil jo ikke skape noen risiko!
KEGR Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Klart du kan male hvis du har lyst!!! Bare sørg for god lufting, drikk masse og kjenn godt etter om du føler noe ubehag - det går helt fint!!! Jeg har malt MASSE i forrige svangerskap - det gikk helt supert - var bare litt tyngre enn ellers.... Jeg brukte maske for sikkerhets skyld i tillegg! Lykke til!!!!! :-) Hilsen en som også venter liten prins!!
lille*engel Skrevet 22. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2006 Takk for svar! Da drar jeg og skaffer maling nå med det samme- så maler jeg imårra- da har jeg noe å fylle den dagen med også.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå