Gå til innhold

August: Termin 26 men føler det blir senere......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg her termin 26.august, men føler ikke noen kynnere - har egentlig aldrig følt det tror jeg.... Har en veldig aktiv jente der inne, men merker bevegelsene hennes begynner å bli mye "seigere eller tregere" på en måte, og plutselig drar hun til som en sprettert... Vansklig å forklare. Er det noen andre som føler det sånn? Legen min sier dette er naturlig nå mot slutten, men betyr det da at hun kommer snart? Hun har heller ikke festet hodet skikkelig, men dette sier legen min også er helt naturlig hos førstegangs fødene. Hun mener det er ikke sikkert at hun vil feste seg før jeg faktisk føder.

Jeg begynner å bli utrolig lei av å vente... men sånn er det vel for alle. Jeg begynner også å bli urolig for selve fødselen, men tenker som så at alle gjør det jo, så det er jo det mest naturlige vi kvinner kan gjøre.. Vel, vel ville bare fortelle noen hva jeg føler og om jeg er alene om det? Prøver liksom å få disse dagene til å gå her på Nesodden, men det er ikke særlig lett..

Gleder meg fantastisk mye til å bli mammaen til Hermine og tror det blir verdens mest fantastiske følelse, bare håper det skjer snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg :-)

Hermine er et nydelig navn! :-)

Hos meg er heller ikke hodet på lilleprinsen festa, og det gjorde det heller ikke med jenta mi. Da gikk bare vannet helt plutselig, uten et eneste forvarsel, 19 dager før termin - så at du ikke kjenner noe trenger ikke bety at fødselen er langt unna. Det er jo det som gjør det hele så spennende, at man ikke vet når og hvordan det starter! :-) men du gjør rett i å innstille deg på overtid, så blir du ikke så skuffa om du går over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;-)

Tusen takk. Det var godt å høre ;-) Tror liksom mer på det når andre har opplevd det. Men du var jo kjempe heldig da, 19 dager tidlig. På en annen side så er vel ikke det bare bare det heller.

Deilig med korselige ord. føler det bedre med det samme. :-)

.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia.

 

har termin sammtidig som deg ,men er overbevist om at jeg må gå helt til jeg blir satt i gang den 7 sept...buhu.... går bare å venter... har masse mensmurringer og slim som kommer. slimproppen er og gått. men jeg sitter her enda, og kommer nok til å gjøre det en stund ja.... sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også termin 25. Var på sykehuset til kontroll i dag, rier på ctg som jeg faktisk ikke kjenner selv, men ingen modning. Blir satt i gang 8/9, men de skal prøve stripping den 5/9 i håp om å ikke bli satt i gang.

 

En venn av meg var på sykehuset for kontroll mandag, hun hadde ingen rier og var heller ikke moden, men hun fødet i morges.

 

Så her kan ting tydeligvis skje når som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin i mårga ej.. Men trur ikkje d at d kjem t å skje noke me d første.Bli bestilt time t igangsetting den 7.september om ikkje noke he skjedd t mandagen.

Våkna i natt me en del smerte + at ej måtte på do.Og smertene ga sej ikkje før ette ei lita stund ette ej la mej ijen.Og så sovna ej.Samme skjedde i 6 tida i dag tili.. Hmmz.. Ikkje veit ej ka ditta kan ver da,men d va ikkje så frykteli kjekt akkurat der og da i og me at ingenting egentli skjedde..

Men d skjer når d skjer:p Hehe.. Kan ikkje akkurat prøve å tvinge den lille ut heller da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...