Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt i villrede og trenger råd..derfor ber jeg om litt hjelp i forbindelse hva som er en fin dåpsgave og gi til gutt og hvor man får kjøpt det??Jeg er så sliten hele tiden og orker ikke sterbe rundt hele byen for å kjøpe det..har jo tross alt en baby i magen:)

Tusen takk for hjelp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Var i dåp til min nevø i helgen. Jeg kjøpte han to fine bøker med stive permer, ingen tekst, bare mange detaljer på bildet. Har en sønn på 1,5 som liker denne godt. Prøv å tenke litt frem i tid. Ikke bare sølvrammer, skjeer og fotoalbum... Han fikk også en cd-samling med norske eventyr, fint til senere!!

Skrevet

Det går an å gi penger, så slipper du ut i byen i det hele tatt.

Skrevet

HEI=)

om det er en stund igjen til dåpen kan du jo netthandle!!! ta en titt på

www.babydesign.no....

mye fint der!

Skrevet

Penger, penger i fond, musikk og eventyr - både på cd og i bokform, smykker og sølv og sparebøsser hos gullsmed, Rørospledd som kjøpes hos Husfliden og andre.

Lykke til med egen baby og dåpsbarn!

Skrevet

Der jeg kommer fra er det vanlig at man kjøper en ordentlig liten turkniv med tre-håndtak til smågutter og jenter til barnedåp som de kan begynne å lære seg å bruke på turer når de blir større. Gjerne med navnt brent inn/gravert i skaftet. Kan være morsomt for dem å bruke på tur også når de er voksne.

Skrevet

Tror de fineste dåpsgavene min sønn fikk var et flott trefly til å henge i taket på barnerommet, en flott sangbok med tilhørende cd og en flott bokserie med kjente eventyr. Han fikk også et kjempefint maleri som henger på rommet hans. Fine ting som gir glede i hverdagen. Mye bedre enn smykker som aldri blir brukt. Skrin til tenner/hårlokk står også ubrukt i skapet..

Skrevet

Tusen takk for kjempefine tips..lettere å ha et mål når man skal handle..

Lykke til til alle dere også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...