Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden går så alt for fort!! Nå må jeg trykke meg inn på 3 tri.. det er jo kjempelangt!!!!!!!

Hva snakker man egentlig om her inne..

Dette er kjempeskummelt!

Er ei jente fra Fredrikstad på 26 år.. har et barn fra før.

Jobber på sykehuset som sykepleier.

Litt om meg:)

Jeg jobber fremdeles fult og det går foreløpig bra, skal på nattevakt i dag..

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen! Ikke noe å grue seg for her! Mye folk her med mye tid (pga permisjon) så her prater man om mye tull i grunn. Men mest av alt fødsler og hva som skjer. Også teller vi ned :o)

Skrevet

Hei :) Og velkommen! Nå har vi kommet langt, ja! Spennende!

Så heldig du er som fremdeles jobber :) Jeg er også sykepleier, men måtte sykemelde meg i beg. av juli. Sommerkjøret ble for tøfft. Avdelinger som ble slått sammen, korridorpasienter, stress og stress. Kuttet først ut netter og gikk over på dag/kveld, men det fungerte ikke så lenge. Så jeg har kost meg hjemme i sommer. Er nå 37+3 og det nærmer seg :)

Skrevet

Tusen takk for svar.. det blir spennende å entre siste trimester.. Snart kan jeg si at jeg er over i de "siste 10" ukene.. hi hi.. det kribler nesten i meg når jeg tenker på det.. (det hørtes i grunn litt rart ut;)

Ja, jeg jobber fortsatt fult.. jobber både natt og turnus.. syns det er koselig å gå på jobb om dagen, alle er så omtenksomme, lurer på hvordan jeg har det.. og jeg slipper selvfølgelig de tunge pas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...