Bilba og gutta :) Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Når på døgnet startet riene? Jeg synes alle får rier om natten, så jeg er like skuffa hver morgen, for da innbiller jeg meg at jeg må vente til neste natt igjen før noe evt skjer...
Stratos med 3 barn Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 HeHeHe - jeg kjenner meg igjen! Hver morgen har jeg den geipen! Dytter derfor litt )
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Samme her, og lurer selv? Ikke nok med at geipen min henger, men mannen min ser like skuffet ut han. Spesielt siden jeg går på overtid.
Bilba og gutta :) Skrevet 22. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2006 Ja, sambo er også like skuffa hver morgen... er bare 1 dag på overtid, men utålmodig allerede... noen som kan oppmuntre oss med at riene kan starte midt på dagen uten å ha sett noe til hverken slimpropp eller blod??
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 eg gjekk med regelmessige rier heile dagen.... dei skikkelige riene sette i gang på natta.... og ungen var ute tidlig neste morning.
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 Hei du Alle mine tre fødsler har startet med rier, regner med det samme denne gangen... Dvs med nr tre ble jeg strippet først da, men fødselen startet med rier samme dag. Jeg fikk rier om natten med nr en. Brukter laaang tid da... var nesten natt igjen før han kom. Neste mann begynte midt på dagen. Reiste til sykehuset sent på kvelden. Samme med nr tre.Så ting kan godt skje midt på dagen også.... ingen regel der nei. Men det er jo sant at mange fødsler starter om natten.... Lykke til..
litagod Skrevet 22. august 2006 #7 Skrevet 22. august 2006 fikk rier kl 12 på dagen så det går faktisk ann å føde på dagen også!
Bilba og gutta :) Skrevet 22. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 22. august 2006 jippii...da bestiller jeg rier til hotel cæsar i kveld takk... Har hatt modningsrier i over en uke nå så jeg vil snart ha ekte vare.
Rut Bram Skrevet 22. august 2006 #9 Skrevet 22. august 2006 joda, mine rier starter også på dagen, sånn i firetiden har jeg notert... de stoppet opp utpå kvelden, men begynte igjen litt senere på natten. holdt på en stund da, jenta ble født først litt over to døgn etter at riene startet.
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 22. august 2006 #10 Skrevet 22. august 2006 Den ene fødselen min startet med rier, og da begynte de klokka 08.00. Hadde hatt regelmessige kynnere på dager og ukesvis-natterstid-så kan si jeg var fornøyd når jeg skjønte på første rien at dette var ekte vare! Og foresten ble jeg veldig glad for disse kynnerne når jeg kom inn kl 09.30 og hadde 3-5 cm åpning!! Ikke værst etter 1 1/2 t fødsel! Så dere som er nært fødsel og har slike kynnere, husk at det er litt hjelp i de noen ganger!
Bilba og gutta :) Skrevet 22. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 22. august 2006 åh så godt å høre at disse kynnerne ikke er helt bortkasta...
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 22. august 2006 #12 Skrevet 22. august 2006 Ja det forstår jeg! Husker jeg satt midt på natta med tlfnr til føden klart og håpet det ikke skulle gi seg...Selv om alle sa til meg at hvis de ga seg når man var oppe å gikk, var det ikke ekte vare, klarte jeg liksom ikke å slippe håpet...Var bare å glemme å få sove:-) Føler at jeg kommer til å være roligere denne gangen, men så er det jo et eller annet som skjer mot slutten av svangerskapet, man blir så KLAR for fødsel...Blir sikkert akkurat like utålmodig denne gangen også,he he... Lykke til!!
Stratos med 3 barn Skrevet 22. august 2006 #13 Skrevet 22. august 2006 Sizza venter gutt - overtid: Vi er like mye på overtid! EN HEL dag! Mye det da ) Hva har du prøvd for å sette i gang? Jeg har prøv dette: Ananas Kanel Sex Spist mer mat enn jeg har orket i håp om å skvise ut ungen... Ikke noe av dette hjalp! I morgen er det nåler som gjelder! Melder meg på rier til cæsar! Hopper gjerne over timen i morgen altså )
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 22. august 2006 #14 Skrevet 22. august 2006 Med nr 1 og 2 startet riene kl 06 på morgenen med begge( våknet med andre ord med rier), med nr 3 startet riene kl 02 på natta. Kjenner i gjenn den skuffende følelsen når en våkner om morgenen uten rier ja.)
tira fødte 24/08 Skrevet 22. august 2006 #15 Skrevet 22. august 2006 samme her folkens. jeg blir og like skuffet hver morgen jeg våkner uten at noe har skjedd.. men jeg har siden i går kl 8 på morgenen kjent mere mensmurringer enn normalt. og jeg gjør det fremdeles i dag. håper det er begynnende rier, og at dem snart kan ta seg opp litt...har og vært mye slim når jeg har vært på do...slimproppen min gikk for 5 dager siden. termin til lørdag.
Bilba og gutta :) Skrevet 22. august 2006 Forfatter #16 Skrevet 22. august 2006 Hva er i magen?: Jeg har prøvd de samme tingene som deg, bortsett fra å spise for mye i håp om å skvise ut ungen, hehe... i tillegg prøvde jeg den herlige drinken med whiskey, eplejuice og olivenolje. Yummi.... Ellers går jeg turer når jeg orker, løper i trappa og hopper litt opp og ned i håp om å riste han ut... men neeeeida....og ja, en HEL dag på overtid er ganske mye
Gjest Skrevet 22. august 2006 #17 Skrevet 22. august 2006 jeg har det akkurat slik jeg og! murr murr og en del slim som popper ut.. hehe.. skikleig snott.. men er ikke noe tegn til blod da..våkner også hver morgen og tenker bare hva f**, en natt til!!!! jaja, ungene våre har det FIN FINT inni magene våre!!
på tjukka med nr 2:) Skrevet 22. august 2006 #19 Skrevet 22. august 2006 Min fødsel begynte om ettermiddagen sist, fikk sterke rier sent på kveld og fikk ei jente 23.23,,,,..... Håper denne fødselen går like fnt:)
tullla Skrevet 22. august 2006 #20 Skrevet 22. august 2006 Må skuffe deg jeg også, startet med rier kl 11 om kvelden her sist....
Bilba og gutta :) Skrevet 22. august 2006 Forfatter #21 Skrevet 22. august 2006 Ser at mange får rier om kvelden også, men nesten ingen midt på dagen. Dette stemmer bra med mine dustete modningsrier, som setter inn støtet etter middag og er der hele natten....håper at de plutselig er ekte saker en ettermiddag F.eks i kveld...
Stratos med 3 barn Skrevet 22. august 2006 #22 Skrevet 22. august 2006 Du må ha lykke til Sizza og kommer du over noe som hjelper så gi meg et hint ) Jeg har også gått turer hver dag med bikkja, men i dag er hun litt dopa, så nå skal jeg seriøst ikke gjøre en dritt... Kanskje det hjelper...? *håpe, håpe*
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 22. august 2006 #23 Skrevet 22. august 2006 Min fødsel for 8 år siden startet med vannavgang og rier samtidig kl 07.30 og barnet var ute samme morgen 09.23.....
Bilba og gutta :) Skrevet 22. august 2006 Forfatter #24 Skrevet 22. august 2006 shiiiit, 2 timer!! Den ungen hadde det travelt...håper min tar litt lengre tid
haater husarbeid Skrevet 22. august 2006 #25 Skrevet 22. august 2006 Sist fødsel startet med rier rundt 14 30 tiden på dagen. Så ikke alle får rier på natta!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå