Gå til innhold

Ung, uerfaren og nervøs

Spent på vent

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er 24 år og gravid med mitt første barn. Merket jeg var gravid allerede etter 4+5. Nå er jeg snart 6 uker på vei, men har så og si ingen symptomer på at jeg er gravid. Går masse på do, men det er kanskje fordi jeg drikker mer enn normalt. Ellers har jeg en liten "mageknipe" nederst i magen, særlig om kvelden når jeg legger meg. Ellers ingen ting. Er nervøs for om alt ikke er som det skal, så lurer på om det er andre som har det slik som meg?!?

Fortsetter under...

Hei,

Det er veldig vanlig å være redd noe er galt og veldig mange merker lite til svangerskapet:)

Både da jeg fikk datteren min og i dette svangerskapet har jeg ikke hatt plager. I begge svangerskapene har jeg bekymret meg for at noe har vært galt de første 12-13 ukene (særlig siden jeg ikke har merket noen ting). Men alt har jo vært bra!!!

Alt er nok helt i orden med spiren din!!! Vær glad du slipper unna de værste symptomene:)

Lykke til!!

Annonse

Det du føler nederst i magen er sikkert livmora di som lager rugekasse :) det er ikke noe å bekymre seg for, d var d første jeg kjente med min første... og så etter 6 uker så kom kvalmen og trøttheta med storm!!!!!! samma nå, bare litt mildere. :) kos deg med tanken på at du ikke merker så masse enda :) du vil nok merke mer etterhvert som babyn blir større :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...