Gå til innhold

bryllupslokaler i sandnes og omegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... Jeg skal gifte meg i sandnes neste år og finner ikke lokaler. Jeg er selv fra bergen og er ikke kjent her nede. Er det noen som kan anbefale noe sted? Har sjekket kronen gård og sola strand hotell men de var fullt booket ut september neste år... Noen forslag? Trenger ikke være en restaurant...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gandal Bydelshus - Her betaler man pris per person (430 kr) Da får man 3 retters middag. Servering hele kvelden, mineralvann til middagen, de pynter bordene, leie/utvask inngår i prisen og beste av alt - man kan ha med drikke selv. Sparer mye på dette..... (passer best dersom man er fra 50-200 personer. Lokalet er stort)

Edlandsgården - samme opplegg som ovenfor. Man kan ha med drikke selv. Men det er litt dyrere for man må betale for leie i tillegg (8000 kr) men lokalet er nydelig. Passer også best dersom dere skal være mange personer.

Villmarksenteret på Ålgård - billigere enn hotell med drikke og mat, men man kan ikke ha med egen drikke. Litt langt å kjøre da, men nydelig plass.

Odd fellow gården i Stavanger - Fint lokale. 670 kr per person for 3 retters middag, velkomstdrink, 3 glass vin til maten og 1 glass cognac til dessert. Tar også mange personer.

Dersom du liker westernstil går det an å leie Westernbyen i kongeparken. Her må man også kjøpe drikke, men det er billigere enn hotell....

Selv skal vi være på Ølbergtunet. Men her må vi ordne med catering selv. Vi leier bare lokalet....

Har selv sjekket ut en del....Håper dette kan være til hjelp...

LYKKE TIL!!!!!!

Skrevet

Vi skal være på Frøyland gård på Kvernaland, det er ikke mer en 10 min. fra sandnes. Kjempefine lokaler, det er et fjøs som er bygget om men dansegulv i den ene siloen og stor bar! Det er bare knallstilig!! :o)

Skrevet

heisann!

Hvis du trenger hjelp til å finne lokale og diverse andre ting i Stavanger/Sandnes området så ta gjerne kontakt! Jeg driver å planlegger mitt eget bryllup, og har planer om å starte som fest/bryllupsplanlegger i Stavanger etter sommeren neste år! Trenger du hjelp så kan jeg jo se på dette som en øvelse!?!?

[email protected]

Skrevet

Jeg holdt bryllupet mitt også på frøyland gård i september i fjor. det er verdt å ta en kikk :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...