chill+enda en til Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 For idag er jeg 12+0.. Skuldrene senker seg litt, og jeg kan også se at jeg endelig har under 200 dager igjen til termin Nå er det bare til å glede seg til neste ul, må bare få brev om den i posten
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Velkommen velkommen Chill+ !!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har fått UL dato 4 oktober. Det var kjekt å få en dato å forholde seg til... Åssen går det med deg da?? Jeg har faktisk begynt å kjenne liv jeg.. Men det er helst fordi jeg har vært gravid før, og vet akkurat hva jeg skal kjenne. Det er supersvakt enda. Men jeg skjønner at dette ikke er luft. Med forrige barn kjente jeg bobling i uke 13 og første spark i uke 15. Gleder meg til den lille får mere muskler så den kan sparke eller snu seg litt hardere!!!! Klem 12+1
chill+enda en til Skrevet 22. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2006 Tusentakk! Her går det veldig bra Har begynt på skolen igjen, så det er ikke så lange dager for tiden. Men forferdelig inneklima på skolen gjør at trøttheten kommer fort! Da er det kjekt med korte dager. Så spennende at du har begynt å kjenne litt liv da Altså, jeg har kjent bobling en liten stund, sånn kiling.. Vet ikke om det er å kjenne liv akkurat, men har aldri hatt sånn før iallefall.. Formen er ellers god, kjenner det strekker og tøyer seg litt innimellom, men det er vel sånn det skal være Har du vært til jordmor siden du har hørt hjertelyden flere ganger (så det i et annet innlegg), eller har du babywatcher? klem
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Bobling er det første man kjenner, og så etterhvert bittesmå dunk.. Boblingen er jo egentlig dunk det også, men så svakt at det bare blir oppfattet som bobler. Jeg har kjent kiling en stund og nå kjenner jeg av og til bittesmå dunk.. Jeg skal til jordmor i uke16.. Så hjertelyden er hørt hjemme ja, med babywatcher.. Det er såååå kos å ligge i sengen og lytte på den lille. Jeg prøver å begrense meg,, vil jo ikke plage den lille.. Så bra å høre at formen din er god!!!!!!!!!!!! Og den trøttheten kjenner jeg igjen. Jeg sitter her på jobb og gjesper som en flodhest.. Var ikke så trøtt med nr1. Men det bedrer seg vel etterhvert.. Ha en fin dag!! Klem
Lillypia Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Heisann og velkommen inn her begge to:) så kos med kjentfolk her inne.......! Alt bra med dere begge virker de som? Her er også ting bra. Formen god og har begynnt i jobb i en bhg nå, håper å holde ut så lenge som mulig:) hadde vært kos å møttes en gang jeg er i bergen igjen, lenge siden jeg har sett dere:) Klem
3guttsmamma;) Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 Hei vennen...ENDELIG kom du etter inn hit... ;:); Velkommen er du..... Klem
Snusmumriken* Skrevet 22. august 2006 #7 Skrevet 22. august 2006 Velkommen velkommen Litt artig at nesten alle de jeg var på Bïm-treff med nå befinner seg i 2. trimester...
chill+enda en til Skrevet 22. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 22. august 2006 Dette var kjempekoselig Ganske gøy at jeg har møtt dere på bligravid-treff i vår, og nå er vi allerede her Kom jo som perler på en snor vi, hihi Håper bare at alle fra bligravid-gjengen kommer etter snart... Kristinpia; Hvordan går det? Trives du i nye huset? Dere andre som fortsatt bor i Bergen; hadde vært kjekt å treffes utover høsten når magene begynner å vokse klemklem
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 23. august 2006 #9 Skrevet 23. august 2006 Ja,, vi må møtes en gang eller flere.. Kanskje vi kan avtale med Kristinpia sånn at vi tar en dag hun vet hun skal til Bergen også,, Hadde vært morro å møtes alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
chill+enda en til Skrevet 23. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 23. august 2006 Åja, den er jeg veldig med på!! Kristinpia; gi oss lyd om du har tenkt deg til Bergen igjen snart, og har lyst til å treffes da! Og Loise, kan bare ikke forstå at jeg har berget meg over i 2.tri jeg, happyhappyhappy Første jeg tenker på før jeg sovner, og første jeg tenker på når jeg våkner, sprøtt! Men de sier at man kan så smått begynne å kjenne livmoren nå.. Jeg er jo helt grønn.. hvordan jeg kjenner jeg den da?... Klemklem
Lillypia Skrevet 23. august 2006 #11 Skrevet 23. august 2006 Chill: tok laaang tid før jeg kjent livmoren, visste jo ikke hvordan jeg skulle kjenne den liksom:) hehe. Men da jm klemte meg midt på magen og spurte om det var ømt kjente jeg den med en gang:) hehe. Jeg stortrives i huset, bare litt kjedelig at sambo ennå jobber i bergen siden han ikke har fått seg noe jobb her. Så jeg er mye alene.....menmen. Skal faktisk til bergen neste helg, sannsynligvis torsdagskveld til mandags kvelden.....hadde vært så gøy å møttes da, alle 5 kanskje? har dere tid og lyst? klem
chill+enda en til Skrevet 23. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 23. august 2006 Jepp, det skal iallefall funke for meg tenker jeg Hva med dere andre da?
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 23. august 2006 #13 Skrevet 23. august 2006 Mener du helgen 1 til 3 september? Det passer for meg..
Lillypia Skrevet 25. august 2006 #14 Skrevet 25. august 2006 jepp, er vel det ja. nå blir det plutselig fredags ettermiddag til mandag da, istedet for torsdag. Kanskje noe på søndag eller mandags formiddag? hvem er med:)?
Snusmumriken* Skrevet 25. august 2006 #15 Skrevet 25. august 2006 Hadde vært kjempe kozelig Men jeg skal nok jobbe i helgen jeg...
Lillypia Skrevet 28. august 2006 #16 Skrevet 28. august 2006 hva med mandag formiddag da, blir vel den 4.eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå