Gå til innhold

noen som vet hvor lenge hasj vises på tisseprøve?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei du! jeg har vært i den situasjonen selv og etter du har røyket hasj kan det vises på prøve i inntill tre uker. det er det rusmidlet som sitter lengst i kroppen. dumt å kalle deg idiot syntes jeg og. jeg røyker ikke hasj lener selv og det er jeg gled for. godt er det, men det fører dessverre aldri noe godt med seg.

Annonse

jeg røyka hasj, men fant ut at jeg var gravid så slutta på dagen.

barnefaren vet at jeg røyka hasj, vi er ikke sammen og redd han vil prøve å ta fra meg barnet når h*n blir født..

jordmora mi anbefalte meg å gi tisseprøver gjevnlig i svangerskapet så jeg hvertfall har bevis på at jeg skjerpet meg, tok ansvar og var nyktern i svangerskapet hvis han skulle si at jeg ikke er skikket til å ta vare på barnet pga hasjrøyking..

men ble redd for at det skulle gi utslag på første prøven i uke 12, er bare 4 uker siden jeg røyka da.. og jeg røyka jo nesten dagelig de siste 2 månedene.. fant ut om graviditeten sent..

har hørt om at hasj lagres i kroppen et halvt år.

og når jg tok tisseprøve en gang tidligere var det 2 uker siden jeg hadde røyka og det ga svakt utslag, og det var jo bare en kveld.. før det var det jo 1 måned siden sist..

• 2 uker senere...

Det vil nok vises at du har røykt. Og gjør det ikke det så er jo det bra, men jeg vil bare si at jeg håper at du har bestemt deg for at du ikke skal røyke mer hasj eller ruse deg så lenge du har ansvar for et barn! Ikke la deg friste til å fortsette den livsstilen du har hatt etter graviditeten eller i det hele tatt mens du har ansvar for barnet ditt!! - noe du tross alt på sett og vis har hele livet...

Det kommer ann på hvordan de tester prøvene. Har du poitivt utslag bruker de grønne kofferter som sendes til Trondheim, der måler de konsentrasjonen i urin (ser om det er et gammelt inntakt som der verdiene synker eller om det er et nytt inntak), Disse prøvene holder i retten (straffesak/barnefordelingsak) samt i fylkesnemda (dersom barnevernet tar omsorgen).

• 1 måned senere...

Ante meg at det ville herske stor motstand mot hasj/cannabis i dette forumet, og at det er mange her med fordommer mot bruk av dette stoffet. Jeg ber flest mulig ta en titt på http://www.norcan.org for riktig (!) informasjon angående helsefarer av cannabis. Her får du også et kjapt og korrekt svar på spørsmål om tisseprøver. Vel møtt!

...hilsen litt hissig mot fordommer og vrangsyn...

PS: Jeg røyker ikke selv så lenge det er ulovlig, sluttet i barselstiden med første barnet mitt, men vil gjerne gjøre det når det blir re-legalisert.

Annonse

• 1 måned senere...

THC viser i urinprøver i opp til 6 uker, men de kan sjekke prosenten av THC og den synker jo lenger det er siden du røykte. så hvis du holder deg borte fra bommen vil de se det på prøvene selv om de er positive. og etterhvert vil jo prøvene bli negative. Da har de ingenting å ta deg på:)

vent med å røyke til du har født du :)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...