Gå til innhold

Går dette galt?


helleh

Anbefalte innlegg

Nå er jeg fryktelig stresset og redd. Er 5+3 og i går da jeg var på do var det litt blod, eller vet ikke om det er det man kan kalle det. det var iallefall utflod som hadde litt blod/orange farge på seg. Er det noen som vet hva dette kan være, er det farlig eller skal jeg bare ta det med ro og tenke positiv (ikke veldig lett akkurat nå...)?

Har fått time hos gynekolog på torsdag men det er det veeeeldig lenge til.

Helleh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner at du er bekymra.

Er 9+6 og blør jeg også.

 

Legen min sa at 25% av de som er gravide får småblødninger. Spesielt i den tiden de egentlig skal ha mensen. Så jeg krysser fingrene for at det ikke er noen farer og at spiren klamrer seg fast:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går sikkert bra! Skjeden er full av små, ekstra blodfylte blodkar nå, som lett kan briste litt uten at det har noe å si for babyen. Det er helt normalt

 

Selv har jeg hatt det jeg nærmest vil kalle en styrtblødning. Det er ikke helt normalt, men det gikk også bra!

 

Lykke til hos gyn. på torsdag, håper han kan berolige deg og at alt ser fint ut. Krysser fingrene for deg, jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være en liten feste"blødning"..jeg hadde det selv med nr 1..og jeg testa postivt i går på testen..men hadde en litt blodspor på lørdag...trodde jeg skulle få mensen da men nei..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuse takk for beroligende ord. Føler meg litt bedre nå, men dette skal jemmenikke være lett. Blir spennende hos gy på torsdag. Får veld bare krysse fingrene.

Klem Helleh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde samme når jeg var 6 uker. Legen sa det bare var morkaken som holder på å plassere seg, så ingenting å bekymre seg for.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...