helleh Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 Nå er jeg fryktelig stresset og redd. Er 5+3 og i går da jeg var på do var det litt blod, eller vet ikke om det er det man kan kalle det. det var iallefall utflod som hadde litt blod/orange farge på seg. Er det noen som vet hva dette kan være, er det farlig eller skal jeg bare ta det med ro og tenke positiv (ikke veldig lett akkurat nå...)? Har fått time hos gynekolog på torsdag men det er det veeeeldig lenge til. Helleh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxx76 Skrevet 22. august 2006 #2 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg skjønner at du er bekymra. Er 9+6 og blør jeg også. Legen min sa at 25% av de som er gravide får småblødninger. Spesielt i den tiden de egentlig skal ha mensen. Så jeg krysser fingrene for at det ikke er noen farer og at spiren klamrer seg fast:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. august 2006 #3 Del Skrevet 22. august 2006 Dette går sikkert bra! Skjeden er full av små, ekstra blodfylte blodkar nå, som lett kan briste litt uten at det har noe å si for babyen. Det er helt normalt Selv har jeg hatt det jeg nærmest vil kalle en styrtblødning. Det er ikke helt normalt, men det gikk også bra! Lykke til hos gyn. på torsdag, håper han kan berolige deg og at alt ser fint ut. Krysser fingrene for deg, jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. august 2006 #4 Del Skrevet 22. august 2006 Kan være en liten feste"blødning"..jeg hadde det selv med nr 1..og jeg testa postivt i går på testen..men hadde en litt blodspor på lørdag...trodde jeg skulle få mensen da men nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helleh Skrevet 22. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 22. august 2006 Tuse takk for beroligende ord. Føler meg litt bedre nå, men dette skal jemmenikke være lett. Blir spennende hos gy på torsdag. Får veld bare krysse fingrene. Klem Helleh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 22. august 2006 #6 Del Skrevet 22. august 2006 jeg hadde samme når jeg var 6 uker. Legen sa det bare var morkaken som holder på å plassere seg, så ingenting å bekymre seg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå