Gå til innhold

Dere som er prøver og prøver..... hva tenker dere på....

Anbefalte innlegg

... fra dere har hatt e.l. og til dere venter/ikke venter mensen. Hva gjør dere?

Jeg tenkerpå at tenk om 9 mnd til har jeg kanskje et barn, tenker på når jeg skal fortelle det til familien vår, hvordan fødselen blir, osv.- Andre ganger prøver jeg å tenke minst mulig på det. Ellers kjenner jeg mye på symptomer (kanskje for mye...) og prøver å huske hvordan jeg kjente det forrige gang.

Spesielt når jeg sitter på jobb og på kveldene foran tv'en blir det mye til at en tenker på symptomer, om det kan være tegn på graviditet osv.

Nå er det 1 år siden vi prøvde første gang og jeg begynner å bli rimelig lei av at det aldri skjer noe, men jeg prøver å være positiv hver gang (men fram til nå har det alltid skjedd et tilbakeslag).

Fortsetter under...

Jeg prøver å ikke tenke så mye på det, men det er jo så klart umulig. Tenker vel mest på om det neste svnagerskapet vil bli lett osm det første eller tungt som det andre. Hvordan fødselen vil bli tredje gang, f.eks at vis jeg blir/er gravid nå så må jeg alene opp på seminar 3,5 time unna i en uke i det som bare blir en mnd før termin, ser for meg at det kan bli nervepirrende. Tenker på praktiske ting som at jeg må lese mest mulig tidlig av pensumet i tilfelle jeg blir gravid og ikke orker å lese så mye mot slutten osv. Tenker på om det blir en gutt til eller kanskje en jente. Ikke minst tenker jeg på at jeg kommer til å bli redd og nervøs vis jeg finner ut at jeg er gravid, livredd for å oppleve å miste igjen, jeg kommer til å være konstant kvalm og løpe på do 100 ganger for dagen de første ukene, det er jeg overbevist om... Er egentlig veldig masse tanker som går i hverandre og så lurer jeg på om jeg tør stole på magefølelsen min eller si. Den har tatt feil før... Sist trodde jeg ikke jeg var gravid og det stemte, men nå tror jeg faktisk at jeg har blitt gravid enda el sannsynligvis var så sent som i går, har så klart ikke noen symptomer, er bare magefølelsen som sier det. Blir spennend ei hvertfall de neste dagene!

jeg tenker; håper at det er en liten spire der nå, og at sønnen min endelig skal bli storebror. (skulle hatt baby i juni, men mistet nesten 6 måneder på vei) jeg har blitt skuffet så mange ganger nå, så jeg tør ikke tro, men denne gangen har jeg en del symptomer (trøtt, tisser ofte, kvalm, mensmurringer, ømme pupper), men det kan jo være at det er tr som melder sin ankomst.

Jeg synes ventetiden er lang, kan ikke vente med å begynne å teste, men jeg har testet tidlig før, og da har jeg blitt så lei meg siden de har vært negative.

Lykke til!

Off, stakkars deg. Å minste når du er kommet så langt på vei må være utrolig ille. Vet ikke hvordan jeg hadde taklet det, men livet må jo gå videre uansett.

Jeg har en del symptomer på at jeg kan være gravid denne måneden, men vet ikke helt hva jeg skal tenke/tro. Mener jeg hadde det slik i fjor når jeg fikk en s.a. Men nå har jeg hatt eggløsning for ca 3-4 dager siden og er utrolig spent. MEN det er lange dager før jeg kan sjekke om jeg er det eller at tante rød dukker opp.

Lurer selv på om jeg er gravid.. Mensen skulle vært her for 2dager siden. Har en del symptomer selv, men kan hende jeg bare lurer meg selv. Tenker så mye på det.. Like spent hver gang jeg går på do om det er noe blod der eller ikke!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...