Gå til innhold

Kommer tilbake jeg!

Anbefalte innlegg

Ja, ja. Det ble en kortvarig lykke for meg. Begynte så smått å blø i går, fortsatte i dag, og etter legebesøk og UL nå så er det konstatert at spiren har forlatt meg! Var 6+2 dager i dag, så det er jo tidlig, men like trist er det.

Så da er det på`n igjen! Håper det klaffer igjen snart. Var såååå klar for vårbaby *snufs*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6023273-kommer-tilbake-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff! så trist...*snufs*

Blir like lei meg når sånt skjer....

Vet ikke helt hva jeg skal si...=o(

Får krysse fingrene at tiden her inne blir kortvarig da..

Vel du får nå en *trøsteklem* fra meg..

Så trist så trist...=o(

Off, stakkar deg. Skjønner veldig godt du blir lei deg. Jeg har prøvd nå i 1 år uten å lykkes og det er utrolig sårt hver gang tante rød dukker opp. Har også hatt en sa i ca uke 5. Det var utrolig sårt.

Trøsteklem fra

Tusen takk BabyCakes :-) Det varmer faktisk. Sitter bare hjemme og sturer og gruer meg til å fortelle det til mannen. Han er jo forberedt på det verste da, men gidder ikke å ringe han på jobben for å si det. Venter til han kommer hjem. Trøster meg med at vi kan bli gravide i alle fall, så det ordner seg nok.

Takker for omtanken :-) Håper tiden her inne er over for deg også snart! Det er så moro å gå til 1.tri.

Takk for trøsteklem Fru Rødhette:-) Det trenges. Ja det er sårt, men tross alt skal jeg ikke klage. Har ei jente på to år fra før som betyr alt for oss, så jeg skal ikke la dette gå alt for mye inn på meg (prøve i alle fall). Æsj, hvis du har prøvd å bli gravid i et år nå så er det jammen din tur snart. Lykke til:)

Klem

Annonse

Annonse

Tusen takk for alle trøstende ord. Det hjelper faktisk! Det er bare helt utrolig hvor mange omtenksomme og gode mennesker som faktisk ferdes på sidene her.

Har deppa en del i dag, men det er litt godt og. Kjenner liksom at motet gradvis kommer tilbake. Har skikkelig mensen nå, med rikelig blødning og menssmerter. Er forsåvidt gla for det når det først gikk som det gikk. Skal sette alle kluter til for at det skal klaffe igjen snart. Har vært gjennom dette en gang før og vet at det går bra til slutt!

Lykke til til oss alle jenter!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...