Gå til innhold

September: Permisjonen har begynt...


Pingo

Anbefalte innlegg

...og her sitter jeg og kjeder meg! Føler at jeg skulker jobben jeg, selvom jeg vet jeg ikke gjør det. Men jeg føler meg jo så frisk, har ingen store plager og vet ikke helt hva jeg skal ta meg til om dagen. Og det er bare 2. dagen!! Joda, jeg har massevis av bøker jeg kan lese, foto-/babyalbum å gjøre ferdig, DVD'er å se på. Men allikevel... Jeg er rastløs!

 

Er det floere som har det på samme måten? Jeg sover stort sett hele natta gjennom, med unntak av ett dobesøk (kanskje), og ellers er jeg relativt oppegående må jeg jo si. Eneste jeg har problemer med, er alle kynnerne som kommer hver gang jeg rører på meg, og at jeg ikke klarer å bøye meg som før uten at jeg får vondt i magen.

 

Men det verste og dummeste er, at til tross for at jeg er så rastløs, ikke føler meg særlig sosial heller! Alt er liksom så tiltak, som for eks. å dra til sentrum og møte folk, dra på besøk osv. Så da blir jeg sittende her som en liten rugekasse og vente på det store lille "mirakelet".

 

Dette var litt mye klaging, men det var godt å få det ut. Imorgen runder jeg 37 fullgåtte uker, og nå synes jeg jenta mi bare kan komme ut i full fart. Hun begynner å bli klar også tror jeg, hodet var nesten festet ved siste kontroll (forrige uke) og magen min ser ut til å ha sunket noe også. Så velkommen til verden, sier nå jeg ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet at mange er rastløse noen dager etter påbegynt ferie, men så begynner de å slappe av. Kanskje det er slik med deg også, at du begynner å nyte dagene først når du kommer inn i ”permisjonsmodus”? :)

 

Ha en fin rugetid!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ja... Har vært inne på den tanken selv ;-) Får håpe jeg klarer å slappe av bedre ettehvert som dagene går, for det er sikkert maaaange dager igjen uten bebis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...