Trillet Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 I morgen er det en uke siden jeg fant ut at jeg var Gravid. Er nå i min 8. uke. Er en del dårlig bådeom morgenen , på dagen, kvelden og natten. Det varierer også da. Men jeg har et spørsmål: Jeg ringte legekontoret dagen etter jeg fant d ut, og da sa dama på kontoret at det var for tidlig at jeg skulle komme til legen og at jjeg måtte vente til 19 september før jeg kunne komme. For han kunne jo ikke kjenne noe nå så tidlig.. skal man ikke til legen med en gang man har testet positiv? Dette plager meg en del... Ellers så er jeg nå hekta på å lese om graviditetog fødsler på internett. Får ikke gjort noe skolearbeid nesten... hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 22. august 2006 #2 Del Skrevet 22. august 2006 Hei, Grattis:-) Titter inn fra 2 tri jeg. Det tok ca 4 uker før jeg fikk time hos legen så det er helt normalt. Men da var jeg jo bare 4-5 uker på vei da. Men vet det er fler som får time ganske lenge etter pos test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. august 2006 #3 Del Skrevet 22. august 2006 Gratulerer:) Det er helt normalt å ha 1. svangerskapskontroll rundt uke 12. Lykke til i svangerskapet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. august 2006 #4 Del Skrevet 22. august 2006 Varierer litt...men du kan be om å få en time tidligere...for å ta blodprøver, sjekke urin etc... Tålmod har vi gravide lite av Jeg fant ut at jeg var gravid da legen min ringte om at testen var positiv...jeg hadde ikke tid til å vente på noe svar der..var inne for å få svar på noen andre prøver egentlig.. Så sånn sett så har jeg fått sjekka ståa...skal tilbake om 1 mnd...da ca uke 9/10 hvis jeg har rett Må i tillegg ha en UL kort etter den timen for å sjekke hvor langt påvei jeg er siden syklusen min ikke hadde blitt regelmessig etter amminga.. Lykke til i hvertfall... Like spennende hver gang dette...om det er 1 gang slik som for deg..eller 3 slik som med meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. august 2006 #5 Del Skrevet 22. august 2006 Hei. Jeg er i 7. uke og fant det ut for 8 dager siden. Ringte legen dagen etterpå og fikk første time den 20. sept. Leeenge å vente. Irriterende også at jeg ikke har noen symptomer på at jeg er gravid utenom uteblitt mens og ja selvfølgelig.............ca 8 positive tester : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillet Skrevet 22. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 22. august 2006 Hei alle sammen.. Takk for gode svar.. Ble litt roligere nå! Veldig bra med disse sidene! Har ikke så mange jeg kan spørre om slike ting... det er vel individuelt hvr mye man merker graviditeten da, på meg skjedde det helt plutselig dagen etter jeg hadde tatt testen... Men jeg skjønner at det er irriterende.. man lurer på hvorfor liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå