Gå til innhold

Anbefalte innlegg

lei av at folk ikke finner på noe nytt å si.

hver gang jeg møter en dame sier hun ser det har skjedd noe du har vokst. må hun si det en gang i uken, ja jeg vokser jeg er gravid og jeg vet ikke helt hordan jeg skal fortsette samtalen og det blir bare til at jeg sier ja magen kommer den. så litt pinlig stillhet før vi gjør hvert vårt igjen.

før var spørsmålet hvordan gåår det, og på jobben og huset dea går det fremmover og spørsmål om alt med hvordan vårt liv er gubben og barn osv men nå går det vist ikke an å si noe om noe annet en denne magen. jeg prøver å slå samtlen over på henne om hun har det bra men hun svarer ikke mbare refererer til min mage og nå er det vel ikke så lenge igjen. vel jeg har 14 uker til med denne typen samtale og jeg er lei.

uskyld klagingen men mage er ikke det eneste jeg tenker på.

å forresten så syntes jeg enkelte er rare,det er ikke så mange som har skulle ta på magen min untatt de vanlige familie og venner. men på butikken kommer fremmede bort å enten dytter en finger i magen eller klasker meg på magen og spør om det er noe inni der. ja og det gjør vont når dere prikker å klasker der.

jeg blir jo den hurpa jo. er ikke lett å smile når man får vodt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6023080-jer-er-s%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...