Gå til innhold

sizza, du her enda????????+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var vel en uke siden jeg sa du skulle kjøre til føden med mobil i hånden...

Uhhhhhhh, *dårlig sammvittighet*

Måtte bare inn på tråden med mensverk å se hva som skjedde med såååååååå mange svar på et enkelt spørsmål.....

Men det var jo en kjempekoselig tråd da....

Må jo følge med deg jeg også nå, for du har min fulle empati...

Skjønner at du gleder deg til å få lillegutt ja!

Er det din førstefødte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lille sol@!!

Så koselig da :) Går nå fortsatt her og ruger jeg da. Har til tider veldig kraftige kynnere/modningsrier, særlig på kvelden og nettene, men de roer seg liksom litt på dagtid. Sinnsykt irriterende.... det er min første ja, så jeg er innstilt på å gå litt over. MEN når jordmor sa for en uke siden at hun trodde jeg kom til å føde før termin så gjorde det ett eller annet med meg...fikk nok litt falske forhåpninger. Håper virkelig jeg slipper å gå 2 uker over altså, det er liksom skrekken. Men noen dager til holder jeg ut :) Haha, kjør med mobilen i hånda du liksom... kunne jo krabba baklengs med det tempoet her....

Skrevet

Ja ser jo det,at du kunne krabba baklengs..... haha

Ta deg noen bakedager mens du venter nå.....

Husk du får masse besøk hjemme første tiden etter sykehuset....

For å slå ihjel litt tid mener jeg....

Boller, skuffkake, fylte horn osv...

Da går nok tiden litt fortere iallefall

Skrevet

Takk for tipset, men frysern er allerede stappfull med skolebrød og krydderkake...får ikke stappa oppi mer. I tillegg er kåken vaska fra topp til tå og alt er klart liksom.... sitter bare her og venter...

Når har du termin foresten?

Skrevet

Har termin 1 okt.... Men tror det blir før da,som de andre fødslene, men det er klart jeg kommer vel til å gå fullstendig på veggen skal jeg gå på overtid... har fått før termin med begge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...