Gå til innhold

vims-74, ka-ping, 1D, Hanne osv.... :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

'Problemet' her er at jeg fikk lyst på skolebolle/solskinnsbolle idet vims fristet med det (grr), men her oppe på Dragvoll finnes ikke slike rarieteter for gravide med rare diller. Jeg er da ikke dum, hehe, jeg vet at man får tak i det på et hvilket som helst bakeri, men nå er jeg IKKE i nærheten av et slikt fantastisk etablissement:)

Annonse

Du er langt fra dum, kjære :) faktisk vil jeg heller påstå at du heller til den andre enden av skalaen hvis en skal klassifisere evnen til tankekapasitet. Det jeg lurte på i starten var om dette var et nytt "stavanger"-fenomen, dvs at det kun er i Stavanger det går an å få tak i de "ekte" wienerbrødene, ifølge stavanger-innfødte..... Men altså: da jeg leste tråden til deg og vims og oppdaget at du satt på Dragvoll, skjønte jeg problemet ditt :)

ps: hvis du og vims er enige om at det er snurr på solskinnsbollene, så kan jeg jo gjerne kjøpe med opp noen ferske fra bakeriet på hjørnet på trondheim torg på torsdag?

tusen takk! (rødme...) Kjolen er kjøpt på salg på Peder Risøe for kr 300 eller noe.

eller så ser jeg at det er en del kjoler eller tunikaer på H&M for tida som er ganske fine. Omslagskjoler er ikke et sjakktrekk, siden magen trekker såpass mye stoff at alt blir helt skeivt, men de som bare ser ut som omslag, men er i helstoff (stretch selvsagt) går bra. Tenkte å prøve et par her en dag når jeg bare gidder å gå ned på torget.... :) Må vente til sju eller noe da er det mindre folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...