Gå til innhold

vims-74, ka-ping, 1D, Hanne osv.... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har det bra :) oppretter en egen tråd her jeg, blir så forvirrende å lete etter svar fra dere Trondheimsjenter midt inne i alt det andre våset her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vås? det er vel aaaaldri noe vås inne på disse sidene vel? ;)

Fint å høre at du har det bra! :)

Skrevet

Hei:) Jeg vet ikke egentlig om jeg er interessert i å chatte med dere. hmmm. Den ene gav meg dilla på en fæl sang og den andre er årsaken til at jeg sikler på solskinnsboller jeg ikke kan få tak i. *søt grr*

Skrevet

Huff da, hjelper det om jeg gjerne skulle gitt deg solskinnsboller om jeg hadde kunnet?:D

Skrevet

har jeg tatt feil på hva solskinnsboller er? Trodde det var sånne boller med gulkrem inni og melispulver på toppen? Har jeg tatt feil? SVAR DA MENNESKE!!! jeg har også lyst på bakverk!!!!!

Skrevet

Solskinnsbolle er så vidt meg bekjent, bakverk med gult inni og melis på ja! NAM! :)

Skrevet

ja, jeg tror det. Jeg tror det er det vi stavangerfolk kaller skolebolle. Jeg tror likevel vims bør avklare dette ordentlig selv:)

Skrevet

Men det er da fullt mulig å få tak i sånt i Trondheim? Både med og uten kokos...

Skrevet

der fant jeg kaffe- og solskinssbålletråden ja! Og da skjønner jeg problemet ditt :) Beklager.....

Skrevet

ehm, jeg sitter på Dragvoll...

Skrevet

Skolebolle er med kokos på, og er en "hel" bolle, solskinnsboller er i en "snurr" :D

Skrevet

'Problemet' her er at jeg fikk lyst på skolebolle/solskinnsbolle idet vims fristet med det (grr), men her oppe på Dragvoll finnes ikke slike rarieteter for gravide med rare diller. Jeg er da ikke dum, hehe, jeg vet at man får tak i det på et hvilket som helst bakeri, men nå er jeg IKKE i nærheten av et slikt fantastisk etablissement:)

Skrevet

Du er langt fra dum, kjære :) faktisk vil jeg heller påstå at du heller til den andre enden av skalaen hvis en skal klassifisere evnen til tankekapasitet. Det jeg lurte på i starten var om dette var et nytt "stavanger"-fenomen, dvs at det kun er i Stavanger det går an å få tak i de "ekte" wienerbrødene, ifølge stavanger-innfødte..... Men altså: da jeg leste tråden til deg og vims og oppdaget at du satt på Dragvoll, skjønte jeg problemet ditt :)

ps: hvis du og vims er enige om at det er snurr på solskinnsbollene, så kan jeg jo gjerne kjøpe med opp noen ferske fra bakeriet på hjørnet på trondheim torg på torsdag?

Skrevet

ka-ping: jeg så på albumsidene dine, så flott du var i den kjolen! Hvor har du kjøpt!! :D Burde hatt noe kjoleting jeg også nemlig, som skal på ferie snart...

Skrevet

Jaaa, bare pass på at det ikke er rosiner i dem:)

Skrevet

dæng, tror det er rosiner i dem på bakeriet... men er sannelig ikke sikker? Jeg skal drive litt research for deg på vei hjem fra jobb idag, kjære :)

Skrevet

tusen takk! (rødme...) Kjolen er kjøpt på salg på Peder Risøe for kr 300 eller noe.

eller så ser jeg at det er en del kjoler eller tunikaer på H&M for tida som er ganske fine. Omslagskjoler er ikke et sjakktrekk, siden magen trekker såpass mye stoff at alt blir helt skeivt, men de som bare ser ut som omslag, men er i helstoff (stretch selvsagt) går bra. Tenkte å prøve et par her en dag når jeg bare gidder å gå ned på torget.... :) Må vente til sju eller noe da er det mindre folk.

Skrevet

Vil bare informere om at jeg HATER å høre mi egen stemme.

Skrevet

Jeg lytter igjennom noen intervjuer jeg hadde i Ghana. Prøver å finne litt mer bakgrunnsstoff der. Det betyr jo at jeg må lytte til min egen stemme....

Skrevet

ah, sånn å forstå ja! Da skjønner jeg :) Forøvrig helt enig - verste jeg vet er å høre min egen stemme. Håper for guds skyld ikke den er så jalla som den høres ut......

Skrevet

hihi, mente min egen ja :)

DIN stemme har jeg ingenting imot!

Skrevet

Sikker på at Hanne har stemme som en lerkefugl, vil bare snike meg inn her og påpeke at hatet mot egen stemme er hovedgrunn til at jeg gjorde alle intervju til hovedfagsoppgaven uten opptaker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...