Gå til innhold

Ja, ja, det var det!!!!

Myggemamma *20.07.2007*

Anbefalte innlegg

Da må jeg desverre forlate 1.trimester og hopper rett tilbake til Bli gravid igjen. Begynte å blø litt i går formiddag, og etter legebesøk og UL i dag er det nå konstatert at jeg har en SA. Er så lei meg nå at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg, må bare prøve å komme over det og prøve igjen. Fy for en nedtur :-(

Jeg håper ingen av dere andre kommer etter! Lykke til med spirene deres. Måtte de klore seg godt fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist å höre. Vet akkurat hvordan du har det nå. Lykke til. Din tur er rett på hjörnet, ventene med den perfekte babyen for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det var utrolig leit! Jeg vet absolutt hvordan du har det, har opplevd det et par ganger selv....Hvor langt var du på vei? Neste gang sitter den vettu!

----(@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre. Føler med deg. Opplevde det samme for en og en halv måned siden. Og jeg er tilbake på 1. trimester allerede. Håper det går like fort for deg.

Trøsteklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff - det var leit å høre!!

Hvor mye blødde du? Og dro du til lege med en gang?

Jeg har blødd én gang for et par dager siden - kun på et "tørk" - og er bekymret!

Har ikke vært hos lege...og går inn i min 7. uke.

Noen sier at dette er vanlig - mens andre sier at jeg bør ta kontakt med lege...Har forsåvidt symtomene intakt. Ømme pupper og søvnig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nei så trist. Føler veldig med deg, opplevde det samme i mai; dette er tøfft.Ta godt vare på deg selv. Håper du snart er tilbake her! Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, takk jenter for omtanken. Det varmer virkelig :-)

Jeg var kommet til uke 6+2 i dag. Begynte i går formiddag med litt brunt utflod i trusa. Begynte ikke å blø skikkelig før etter jeg hadde vært hos lege i dag. Nå er det skikkelig mensen med masse friskt blod og menssmerter. Ingen tvil liksom! Forsåvidt like greit så kommer jeg fortere i gjenge igjen.

Det er jo ikke uvanlig å blø litt selv om man er gravid så jeg fikk liksom ikke skikkelig hetta før i dag. Var nokså rolig i går og tenkte at det kanskje ikke var noe. Men hos fastlegen i dag så så han på GU at livmorhalsen var litt åpen, og da skjønte jeg at løpet var kjørt! Fikk etterhver konstatert det med UL også.

Tenker på deg jeg Hypotyr som ble gravid igjen så fort :-) Håper det skjer med meg også. Har vært gjennom dette en gang før for tre år siden, ble da gravid igjen noen måneder etter, så vi skal nok få det til :-)

Bare litt leit nå med det samme.

Takk for gode ord i alle fall :-) Masse lykke til videre til dere alle!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...