xxx76 Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 Nå er jeg redd nå!!! Er 9+6 i dag. Begynte å blø på jobben i går. Ganske mye blod med det samme. Nesten litt sånn mensen-aktig. Dro rett hjem og fikk time til legen min litt senere på dagen. Da vi kom dit blødde jeg fremdeles litt.Han tok gu og så da at mormunnen ikke var åpen, så han var optimistisk, men kan jo ikke være 100% sikker... Ringte til Ullevål, men siden jeg har time til ul på torsdag (tidlig ul pga avbrutt svangerskap i april i år) sa de at jeg bare måtte vente til da. De kan uansett ikke gjøre noe. De sa også at det var et bra tegn at det ikke hadde åpnet seg og at det er vanlig å blø litt... Hva er litt da????? Det kommer fremdelses litt blod, men nå er det ikke sånn "slimete" blod som i går... (Beklager detaljene her folkens...) Så nå ligger jeg her da og vet at det er like stor sjanse for at det skal gå bra som at det ikke går bra!!! Flere som blør? (Ikke meningen å skremme noen her altså... Er bare så himla bekymret) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 22. august 2006 #2 Del Skrevet 22. august 2006 Vil bare si at jeg krysser fingrene for deg, og håper alt kommer til å ordne seg:) *De beste ønsker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 22. august 2006 #3 Del Skrevet 22. august 2006 jeg er i samme båt som deg, xxx76! bare jeg har ikke vært hos lege jeg da... har ikke lyst, for i dag er det en lege jeg bare ikke takler (får grøssninger bare jeg tenker på han) blødde litt her en dagen, med litt brunaktig små klumper, gav seg og i dag blør jeg friskt blod.. kommer tilog med litt i doskåla... usj.... denne spiren var ikke planlagt, men alikevel..... ( og i dag da!!! på bursdagen til sambo! :o/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxx76 Skrevet 22. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 22. august 2006 Ja det er ikke noen hyggelig båt å være i!! Krysser fingrene for oss begge to!! Det verste er egentlig å ikke vite hva som skjer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 22. august 2006 #5 Del Skrevet 22. august 2006 Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx fingrene for oss begge jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #6 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg hadde "mensen" i 3 mnd... Blødde skikkelig og gutten blir 3 snart... Så kan jo hende det er det du har. Så lenge du ikke har smerter så tror jeg du er forsatt gravid... Skal krysse fingrene min for deg... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxx76 Skrevet 22. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 22. august 2006 Tusen takk. Det er alltid godt å høre slike historier. Hjelper oss å holde motet oppe:) Dette er1.gang jeg poster innlegg her på BIMeller noe annet forum. Har "tyvtittet"lenge da. Men nå forstår jeg verdien av et sånn forum. Veldig godt å kunne ha kontakt med andre i samme båt og kunne dele erfaringer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 22. august 2006 #8 Del Skrevet 22. august 2006 begynt å få litt mage vondt og jeg nå! ;o( slik mensen vondt..... og blødningen er der forts.... :o/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. august 2006 #9 Del Skrevet 22. august 2006 Har svart deg litt grundigere inne på marsklubben, men krysser fingrene for deg her også. Lykke til!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå