Gå til innhold

Jeg blør!!!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg redd nå!!!

Er 9+6 i dag. Begynte å blø på jobben i går. Ganske mye blod med det samme. Nesten litt sånn mensen-aktig. Dro rett hjem og fikk time til legen min litt senere på dagen. Da vi kom dit blødde jeg fremdeles litt.Han tok gu og så da at mormunnen ikke var åpen, så han var optimistisk, men kan jo ikke være 100% sikker... Ringte til Ullevål, men siden jeg har time til ul på torsdag (tidlig ul pga avbrutt svangerskap i april i år) sa de at jeg bare måtte vente til da. De kan uansett ikke gjøre noe. De sa også at det var et bra tegn at det ikke hadde åpnet seg og at det er vanlig å blø litt... Hva er litt da?????

Det kommer fremdelses litt blod, men nå er det ikke sånn "slimete" blod som i går... (Beklager detaljene her folkens...)

Så nå ligger jeg her da og vet at det er like stor sjanse for at det skal gå bra som at det ikke går bra!!!

Flere som blør?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6022600-jeg-bl%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg

Skjønner godt at du er bekymra. Jeg er like langt på vei som deg og opplever noe av det samme, og hvis det kan være en trøst, går det bra med meg.

Hos meg begynte det med voldsom blødning natt til i går, rant og rant, men roet seg litt etter hvert. Hadde også rieliknende sammentrekninger og var sikker på at nå mistet vi igjen (SA i mai). Ringte jordmor neste morgen og fikk komme til UL en drøy time senere (bor i USA, jeg). Gleden var ubeskrivelig da hjertet slo og babyen så helt fin ut! De trodde først at jeg hadde mistet en tvilling, men nærmere studier av UL- bildene viste en blodpropp mellom foster og placenta; kaskje pga en rest som kan ha blitt værende igjen etter aborten i mai. (Ser at du også mistet i vår, da er det visstnok en LITEN sannsynlighet for at noe sånt kan skje). Vi håper at blodproppen vil løse seg opp /absorberes av kroppen, og svangerskapet fortsette som normalt. Det er det som pleier å skje (20% risiko for SA) Dette skal gå bra!

Krysser alle fingrene for deg. Fint at momunn ikke var åpen! Lykke til på torsdag. Håper det går bra!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6022600-jeg-bl%C3%B8r/#findComment-6024868
Del på andre sider

Uff, skjønner deg godt. Jeg hadde noen små blødninger i uke 5-6, men ul var fin og gynekologen sa det kunne være hormonelt. Gynekologen sa at dersom man har en spontan abort blør man mye og har smerter (vet ikke om det stemmer, men jeg slo meg til ro med det). Jo lengre man er på vei jo mer blør man. Da blør man vistnok gjennom truse, vanlige bind er ikke nok og man blør lenge - sa hun til meg. Håper det går bra med deg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6022600-jeg-bl%C3%B8r/#findComment-6030369
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...