Gå til innhold

Noen som har Easywalker sky med bag?

Anbefalte innlegg

Lurer veldig på å kjøpe denne vogna, men har ikke sett den live enda.

Hvordan er den? Positive og negative erfaringer? Er bagen stor nok for en bavy født i november? Bagen ser litt firkantet ut. Stemmer det? Er den fin? Er det noen som har bilder av vognen med bag? Er så få på nettet og jeg føler ikke jeg får sett den skikkelig....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6022507-noen-som-har-easywalker-sky-med-bag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har den ikke selv enda men kommer sannsynligvis til å kjøpe den. En venninne av meg har den og hun roser den opp i skyene.

Det virker fristende med en vogn man faktisk kan ha hele vognperioden synes jeg. Bagen ser kanskje litt firkantet ut ja, og bagene på 3- hjulingene er jo vanligvis litt mindre enn de tradisjonelle simo etc. Denne bagen iallfall noe større enn den "gamle" easywalker. Er sikkert mulig å få tak i målene, kan jo feks ringe barneverden som selger dem....

Takk for svar Anonym! Det at bagen er firkantet, gjør den vognen mindre pen? Vet du hvor hun kjøpte den og pris?¨

Ingen som har denne vognen selv? Hadde vært kjekt å høre erfaringer + sett bilder der "vanlige folk" har den.................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...