mensana Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Det er noe pussig med hendene mine i dag! Akkurat som om det ikke kommer blod fram i dem.. når jeg sitter her og skriver nå, så dirrer dem som bare det.. og det kribler i underarmene..akkurat som om armene sover fra albuen og ned. Hva i all verden...? Stadig noe nytt merkelig som skjer..
Snupidupi Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Wææææ d hørtes ekkelt ut.... e ekkelt når arma sovna... håpa d går over snart...
Smiley og Camilla Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Hei mensana. Har funnet ut at vi bare må godta det som skjer mens vi går gravide. jeg hadde en hel liste over ting som jeg skulle gjøre mens jeg var gravid denne gang, men tror du det ble slik??? NEIDA. Ikke får jeg trent 3 ganger i uka, ikke kan jeg gå lange turer, ikke kan jeg jobbe fullt til termin, ikke har eg lov til å vaske og rydde huset. Men det gjør jeg, orker liksom ikke se på alt det skitne:o) Har bekkenløsning og er 100% sykemeldt foreløpig, men håper å komme tilbake på jobben i aktiv sykemelding. Men innen 4 mnd så sitter vi med hver vår lille ) og da er nok alt glemt. Så får prøve å se det positive i alt som skjer....
mensana Skrevet 22. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2006 Du tenker helt rett, Smiley! Godt svar! Det er jo bare en liten periode dette... så blir vi sakte, men sikkert "oss selv" igjen. Jeg gleder meg til lange joggeturer! - men vet jeg er heldig som faktisk klarer min daglige fjelltur, for jeg har gått på krykker pga bekkenløsning i de to andre svangerskapene... Sender deg en stooooor klem!! Bekkenløsning suger!!!
popkind Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Du har vel ikke klart å få det jeg har.... Carpal Tunnel Syndrom???? Sovner de om natten og???
mensana Skrevet 22. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2006 Nei, første gangen jeg har merket det. Jeg var på fjellet, dusjet og laget meg et rundstykke... og da begynte fingrer og armer å dirre. Var litt ekkelt. Det dirrer svakt nå også og jeg har fortsatt sånn sovnefølelse i både over-og underarmene. Men mye mindre enn i sted, så satser på at det snart er borte. Æsj!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå