Gjest Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Jeg er ikke spesiellt plaget selv, men vet at mange av dere er det så jeg tenkte jeg skulle dele min siste oppdagelse med dere. Så er vi kanskje kvitt EN av de ekle plagene vi sliter med om dagen..He he.. Spis 4-5 nektariner om dagen! De er jo så gode nå også - og sunt er det! Hiv innpå! :-D Det er verdt å prøve ihvertfall. Det ble fart på mitt system.. Selv drikker jeg et glass Biola hver dag til frokost og har ikke har forstoppelse siden jeg ble gravid. Også et hot tips, men kanskje mer forebyggende...?
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Biola er vel noe av det beste man tan ta for å hodle magen i form :-) Dessuten så slenger jeg på et annet tips, og det er å drikke et glass eller to med vann hver morgen FØR man inntar noe som helst annet.
Gjest Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 her ble det plommer og vann som ble redningen..prøvde alt annet av gode tips,men nei...
Gjest Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Frukt og vann er veldig bra! Drikker kanskje vel mye vann jeg da, men jeg er så tørst..
Nitus Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Hørte ett sted at biola er med og bygger opp imunforsvater til babyen også!! Da er den ikke så mottakelig for infeksjoner de første dagene etter fødselen!
Gjest Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 Stemmer, det med Biola. Så begynn med en gang. Står på kartongen at det er bra for gravide OG ammende, så det er ikke for sent. Bra for mor og barn!
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 22. august 2006 #7 Skrevet 22. august 2006 Svisker får også fart på magen..
EleResa Skrevet 22. august 2006 #8 Skrevet 22. august 2006 Jeg fikk råd av jordmor jeg går til om at man ikke skulle drikke så mye Biola, for det er en del sukker i dette og de lurer på om det kan være en av årsakene til at kvinner legger på seg mer enn vanlig i svangerskapet. Hvor hun har dette fra eller om det stemmer vet jeg ikke altså, men jeg kan ikke utstå Biola fra før.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #9 Skrevet 22. august 2006 Skriver under på Biola! Har prøvd alt annet..alt av væske, linfrø, apotekprodukter, fiber, kaffe... men etter at jeg begynte dagen med et glass Biola har magen vært så god som aldri før !!! Er vel individuelt hva som funker for den enkelte, men absolutt verdt et forsøk hvis du har problemer med magen!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #10 Skrevet 22. august 2006 Biola inneholder 0,1% fett... og 6% sukker. Tror neppe den er grunnen til at gravide legger på seg! Dessuten holder det å drikke et glass hver dag for at den skal virke. Både lege og JM har anbefalt det til meg.
Linda - mor til to! Skrevet 22. august 2006 #11 Skrevet 22. august 2006 Frokostblanding hver morgen med mye fiber, frø og litt nøtter - og ikke minst å dynge på med linfrø hjalp meg veldig mye. Kombinert med masse vann hadde jeg fin mage ganske lenge. Nå er jeg i uke 39, og ingenting hjelper lenger.. *ler* Men så er det snart vel overstått også, får en tro!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå