Gå til innhold

Legen min måler aldri babyens hjertefrekvens.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går bare til kontroller hos lege (vanskelig å slippe til hos jordmor her jeg bor). Jeg har flere ganger spurt om hun kan lytte på hjertefrekvensen, men hun sier alltid at dette ikke er nødvendig så lenge jeg kjenner bra med liv. Jeg er nå i uke 37 og babyens frekvens har ikke blitt kontrollert siden ultralyd i uke 18. Er dette vanlig eller tar legen min for lett på det? Jeg er litt nervøs og stressa nå når termin nærmer seg, og begynner plutselig å innbille meg at alt mulig kan være galt. (Men jeg kjenner bra med liv hver eneste dag altså)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir jeg alltid sjekka for fosterlyden.dette fordi det er viktig å høre at babyen har det bra..Be om at det blir gjort fra nå.Alt er helt sikkert bra.Men en skal sjekke hjertelyden.

Skrevet

jeg blir alltid også sjekket. Si at du vil og skal.....

Skrevet

Legen kan stort sett ikke nekte deg noe som helst når det gjelder tester, og ihvertfall ikke å høre på hjertelyden. Så si at du krever det neste gang!

Ellers vil jeg si at du helt sikkert ikke har noe å bekymre deg for siden du kjenner så mye liv. Men forstår at du vil høre hjertelyden, det er jo veldig betryggende. Jeg får tårer i øynene hver gang! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...