Gå til innhold

skyhøy hcg i blodet... noen som vet ?

vimseline

Anbefalte innlegg

Tok en hcg i blodet da jeg var 9 dager på overtid..... den viste 13265... er ikke det vanvittig høyt..

Noen som har tall og referere til ?

Var på ultralyd i går, og jordmor kunne ikke konstantere noe... enten var det for tidlig, eller så utviklet ikke fosteret seg.. Det hun mente kunne være et foster liggende helt i kanten på venstre side i livmor var som en slags pulserende skygge. Det rare var at jeg så også det samme i høyre side av livmor.. Vet ikke hva jeg skal tro. Er henv. videre til gynekolog for ny ultralyd...

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

Beklager damer at jeg ikke har svart før... Har vært mye å styre med. Gynekologen mente det var bare en der inne.. Men det såg veldig ut som to. Grunnen var at det ene var plomme-sekken... Uansett, veldig fornøyd at alt var bra.. Jeg ba han bekrefte at det ikke var tvillinger, da sa han at han trodde ikke det.... ?

Når har du fått neste UL? Håper de følger deg litt ekstra til du vet helt sikker om det er en eller to......

Det kan jo også være at det var to på gang men at det ene ikke festet seg etterhvert. Hos meg kunne det se ut som om det var 3 stk i uke 6-9, men etter det forsvant da et mørkt hulrom gynekologen mente var en plommesekk ekstra så det kunne ha vært trillinger på gang.

bra at alt er i orden og at det vokser en spire (eller to) der inne ;) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...