Gå til innhold

3D på nøtterøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVor lang tid tar det og kjøre fra oslo og til nøtterøy???vil så gjerne dra og ta ul der,hørt mye positivt og billig i forhold til majorstua

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tar Kanskje en og en halv time.. Men tror det går fortere : )

Anbefaler sterkt å dra dit !! : )

Skrevet

Et tips for deg som bor i eller i nærheten av Oslo; Balderklinikken!

Jeg var der på 3D da jeg var i uke 22, fikk time på dagen(!) hos en alle tiders hyggelig gynekolog (Anne Stensløkken).

Mener å huske at selve undersøkelsen kostet 890,- så kom bildene i tillegg (totalt kom det på 1050 kr, da hadde jeg med meg en god del bilder hjem).

Skrevet

På nøtterøy koster alt 750,-

Undersøkelsen

Dvd og

Masse bilder : )

Også var vi hos verdens hyggeligste mann.. Nå aner ikke jeg med Balderklinikken, men har lyst til å dra tilbake til nøtterøy jeg.. Var en utrolig positiv opplevelse. Dessuten er det heller ikke lang ventetid der : )

Skrevet

Vi brukte mellom 1,5 og to timer. Heldigvis hadde vi navigasjon i bilen ellers hadde vi nok brukt litt lenger tid...

Anbefaler på det varmeste å ta 3D ultralyd der. Vi fikk med en hel remse med bilder (hvertfall 15 stk) og legen var kjempe hyggellig og tok seg gooood tid. :-) I tillegg til en DVD med film av både 3D og 2D ultralyden.

Lykke til og gled dere!!!

Skrevet

Ringte Balderklinikken selv i dag og fikk time om en uke. Er da i 22. uke. Pris 850 kr +200 i bilder. Skal til Stensløkken og gleder meg nå særlig etter jeg leste ditt innlegg

Skrevet

Du finner adresse og kart inne på gulesider.

Bare søk på: Nøtterøy ultralydinstitutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...