Gå til innhold

Noen som er i uke 26 og har smaa mager??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aner ikke, har ikke maalt.. Men er saa liten at den nesten forsvinner naar jeg legger meg ned, og naar jeg sitter ser jeg bare tjukk ut..:( Kanskje jeg burde maale naar jeg er kommet hjem fra ferie.. Har sammenlignet med andre bilder her inne da, og min mage er kankskje paa stoerrelse med andre sine mager fra rundt uke 18..

Er i uke 25 og går eg med rette klær blir folk overraska når eg seier eg er gravid.... og i alle fall når eg seier kor langt eg er komt. Har ikkje akkurat problem med klær eg nei. er ett par topper som er for korte ellers går eg med det samme som før. var ikkje akkurat noke stor fra før heller. sånn heilt normal liksom. men det kommer vel til oss til slutt og :)

er i uke 25, og folk har hele veien kommentert at jeg har liten mage.. syns selv at den er der iblant da men... hehe.. har begynt å bli litt større de 2 siste ukene så en kan a godt se at jeg er gravid.. syns det er litt godt at jeg ikke har vært så stor jeg da.. ihvertfall i varmen... selv om jeg også har vært litt misunnelig på de med store mager også;) men babyene våre ligger nok godt gjemt inni mammas lune, og titter nok fort nok frem skal du se:o) er ikke lenge før så er vi som store berg..

Hei.

Er i uke 23 jeg. Får stadig kommentarer for at jeg er liten. Men mener selv at de siste 2 ukene har magen vokst masse.

Hvor mange cm er dere rundt magen da?

Jeg er 83 cm målt over navlen.

Kjekt med andre som også er små enda.

Men misunner de med store fine gravide mager.

Jaja vår tid kommer nok:)

Annonse

hei på dere, jeg er i uke 26, er nesten 180 høy, og måler i dag 105 cm rundt magen.. Jeg ønska meg stor og fin mage i begynnelsen, syns det er det vakreste som finnes... andre gravide eller venner som har vært igjennom sv.skap før spurte om jeg var gal....jeg er ikke så veldig stor, m har nok av plager m rygg og bekken, så jeg er glad over at magen ikke er så fryktelig stor. Jeg får kommentarer på at jeg ser så fin ut, og jeg føler meg fin, det folk ikke skjønner er at jeg har lagt på meg 15 kg....de er nok fordelt rundt på mine 180.... vi blir nok større etterhvert vi oxo, de siste mnd skal vi nok vokse... Ei venninne av meg bar tvillinger, til de 2 siste mnd så d ut som at hun sku ha 1, m plutselig "eksploderte" magen.. hun ble mega kjempe SVÆR.. så det kommer nok til oss som ikke er så store enda.. Lykke til;))

takk gud er det ikke bare meg.. hehe

begynte og bli litt bekymra her... jeg har ikke noen baby/gravid enda..men jeg merker det når jeg ligger... men ikke når jeg står oppreist! og jeg begynner snart i uke 26.... men jeg har lagt på meg en del kilo... føler meg bare feit!skulle nesten tro at jeg hadde spist litt for mye.. og blir kjempe missundelig når jeg ser alle de fine magene dere har... men det kommer vel etterhvert jenter! for trøste oss med det..:)

Puh!! Ble lettet jeg ogsaa naa:) Tydeligvis ikke alle som blir store. Haaper bare at det ikke plutselig eksploderer saann at huden ikke faar vendt seg til all strekkingen og plutselig er magen dekket av strekkmerker..:) Er fint med smaa mager ogsaa, og saa ser det kjempevarmt ut med saann stor.. Vi faar vaere foernoeyd med de vi har :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...