nr2kommer030806 Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg fødte for ti dager siden og har siden den gang opplevd en økende grad av "stikk" i rompa/hofta. Det minner om vepse stikk og går relativt fort over men gjør forferdelig vondt med en gang. I det siste har jeg hatt flere på utsiden av hoften (liksom rundt hofte kulen) gjerne i forbindelse med at jeg flytter på meg i sengen. Stikkene i rompa kommer gjerne når jeg setter meg ned. I etterkant av sviingen/stikkene så blir jeg nesten følelsesløs i huden. Helt nummen og dette kan vare en god stund. Fødselene gikk fort og greit og jeg fikk ikke epidural. Det eneste jeg fikk var to "vepsestikk", men det ble satt i ryggen og ikke i de områdene jeg nå føler smerter. Det er mitt andre barn. Hadde forferdelig hodepine døgn tre og fire, men det tror jeg hang sammen med brystspreng og lite vann. Ellers har jeg også hatt smerter i korsryggen og oppover i ryggen som jeg tror har vært etter-rier. Disse stikkene jeg føler tror jeg ikke har noe med det og gjøre, men jeg lurer på om det kan være noe med en nerve? Er det noen som har hatt noe lignenede? Noe jeg kan gjøre? De kommer oftere og oftere og idag morges var det så smertefullt at jeg hylte ut. Så det er ganske plagsomt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6021972-sviende-stikkende-smerter-p%C3%A5-utsiden-av-rompehofte-i-huden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå