Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kom jeg endelig igjennom på telefon til nøtteryt ultdalydklinikk, og bestilt 3d ul time!!! *Juble*

Fredag 1.sept klokka 12:30... gleeeder meg masse!! Mange av dere som skal? ...eller har hatt 3d ul allerede?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte for ett par uker siden, skal på 3D til mandag kl.13, på Nøtterøy. 2 gang i dette svangerskapet. Gleder meg masse til å se babyen igjen, og se den har vokst:)) Kan nesten ikke vente....

Skrevet

Å kor spennanesn... heldigris... hær i nærheten e det kun i Bodø de har 3d og har hørt at de ikke e så flenk... + at det e vældi vanskelig å få time... så det bi nok dårli med 3d på oss...

Skrevet

Åh.. da må du legge ut noen bilder av lillingen når du har vært der altså :o) Er kjempespent på hvordan hun ser ut.. hvem av oss hun likner på :o)) *drømme seg bort*

Skrevet

Vi skal på Majorstuaklinikken den 12. september. Litt dyrere og sånn men det er så mye lettere for oss å komme oss dit midt i arbeidstiden. Gleder meg MASSE og ser så fram til å se den lille prinsessa vår igjen... :-)

Skrevet

så gøy:o) så noen som reklamerte med 4d...? er det det samme eller? lurer på om vi skal bestille vi også:o)

Skrevet

Hei, vi skal også i 3D torsdag denne uka på Nøtterøy, gleder oss masse! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...