Gå til innhold

Noen som vet?? Jeg er på rugedag nr.6 og har så menssmerter! Er det normalt??

Anbefalte innlegg

Er sååå redd for å få mensen, kjennes jo ut som jeg får den hvert øyeblikk....Kan det være et tegn på begynnende graviditet?? Jeg håper hvertfall.....(Dette er 1.gang for meg...)

Noen som har hatt det slik???

Klem fra en håpefull ruger...

Fortsetter under...

Hei du,

Jeg er også på rugedag 6 i dag. Har du skikkelig sterke smerter? Selv er jeg også redd det ikke går....jeg kjenner mer eller mindre ingenting. Men det frustrende er jo at vi er så forskjellige. Noen sier de har hatt skikkelig vondt, og de ble gravide, andre ikke kjent noe og de ble gravide...og vice versa....Dette er også første gang for meg. Ruger på et fryst egg. IVF forsøket ble avbrytt, så det er første gangen jeg har noe i magen min :) Vi får håpe at de klorer seg fast!

Hei:-)

Det er virkelig en påkjenning med denne ventetiden altså...den ene dagen VIL man gjerne kjenne noe mens den andre så blir man jo bare bekymret hvis man merker noe...Skal ikke være så lett..Det hjelper kanskje ikke å være sykmeldt og gå hjemme og tenke hele dagen når man er vandt med å jobbe morra og kveld...

Ja kjenner ganske sterke menssmerter nå, akkurat slike jeg får når mensen kommer.........huff.... Min søster hadde akkurat det samme (veldig vonde, slitsomme menssmerter) da hun ble gravid, jeg håper det er "arvelig":)

Kan jeg spørre om hvorfor ivf forsøket ditt ble avbrutt..?

Tenker det fryste egget ditt har tint godt og spirer og koser seg der inne nå:-):-)

Ønsker deg masse lykke til!!!

Hei igjen.

Jeg er også sykemeldt. Går og suser rundt her hjemme. Sykemeldte meg den første uken. Men skal på jobb i morgen. Mon tro om det blir bedre...Siden søsteren din hadde det slik skal du nok ikke se bort i fra at dette er et godt tegn :)

Ivf forsøket mitt ble avbrytt fordi jeg ble hyperstimulert. Før de fikk satt tilbake egg var jeg så dårlig at jeg ble innlagt på sykehus og ble der i 2 uker. Heldigvis fikk vi egg på frys slik at vi slapp å begynne pånn igjen på sprøyter osv.

Ja det er rart med tiden....den går ellers så fort, men nå er det de 2 lengste ukene jeg noen gang har vært borti...

Vi får håpe og tro videre at det går bra!!

jeg er på rugedag 7 jeg, og merker ingenting..

Jeg sitter å gir meg seelv symtp snart, for jeg vil så gjerne ho noen..

Dette er mitt første forsøk også. Laaaaange uker.. men kan teste om ei uke nå :) Håper på positivt, og at symptomene kommer etterhvert

Annonse

Jeg hadde skikkelig mensmurringer rundt rugedag 7-8 og var overbevist om at mensen var på vei. Testet på rugedag 10 og den var svakt positiv. Og rugedag 12 var det ingen tvil. Jeg var gravid. Var fordi jeg mistet i uke 10 ;-(

Så lenge mensen holder seg unna så vær glad og positiv :)

Lykke til!

Åh, det må ha vært kjedelig for deg...innlagt så lenge og greier...Jeg ble også overstimulert og var kjempenervøs for å bli dårlig, men det gikk bra og jeg fikk satt inn...

Du får ha lykke til på jobb i morra da:-) Håper du holder oss opdatert her, spennende å følge andre som er helt likt i løypa......:-)

Positive tanker fra

Hei gøril!

Lykke til, og husk, mange som ikke merker noe!!!:-) Håper denne siste uken går fort unna, så sitter vi der snart med testen i hånda! Hold oss oppdatert, kjempekoselig det:-)

Lykkeønskninger fra

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...