milla1312 Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Det går brennkopper i bhg til sønnen min, jeg har hørt noe om at man bør holde barnet hjemme fra bhg da... Vet dere om dette er skadelig for fosteret?? Og skal jeg holde han hjemme?
Gjest Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 det er vel de barnet som har brennkopper som skla holde seg hjemme.... så lenge en brennkopp væsker er den veldig smittsom, etter at det har kommet skorpe på såå kan det være lurt å ha plaster på om det er stort så ikke noen peller på det.. vet ikk eom det er farlig for fpsteret men mmna nå jo få pennicelin da, og da er det jo ikke alle typer man kan ta som gravidd.. men send sønnen din i barnehagen og følg heller med på han, om han få noen væskeflyte kviseliknende blemmer.. ikke alltid de er væske fylte heller.. ikke farlig for han, man de sres seg fort så da er det lurt å komme seg til legen.. og husk å vaske hendene god hvis du komme ri kontakt med demn!
Gjest Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 forresten så er dte ofte bare en krem man skla smøre på, som mna får på resept hos legen, men ikke alltid det hjelper, så noen må ha pennicelin og noen mpå ha begge deler....
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 det smitter bare hvis du har nedsatt immunsystem og barnet ditt ligger godt beskyttet inni deg og vil ikke være utsatt for smitte. ofte går dette over bare med salver med pencilin noen ganger en tablett kur. bare vær nøye med hygienen og vask deg hver gang du har vært i direkte kontakt med sårene/blemmene hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå