Gå til innhold

Til alle som har lite melk til de små......

Anbefalte innlegg

...hvis alt er prøvd og det fortsatt virker tomt..., prøv akupunktur...det hadde KJEMPEEFFEKT hos meg....!!!

Plagdes med at melka kom for sakte og snuppa gikk fort lei...dette ble en ond sirkel og endte med at melkeproduksjonen min avtok.

Et siste forsøk på å fortsette ammingen ble akupunktur...-fantastisk resultat her...nå står melkestpruten igjen :)

Fortsetter under...

ja....er utrulig gla for det :) Trodde ei stund at vi var tilbake til gamle takter med nekt igjen, men det varte bare 1 dag, så ville hun plutselig ikke annet enn å henge i puppen!

Var 2 ganger hos akupunktør og dette gjorde underverker her ihvertfall..sikkert en sammenheng med at jeg nå har klart å slippe skuldrene og slappe av også da. (fikk nåler mot det og :) )

Følte meg til tider litt som en hysterisk mor ei stund...der jeg gikk konstant anspent døgnet rundt og gruet meg til snuppa ble sulten igjen, for da visste jeg at kampen startet.... J

eg har nå erfart hvor utrolig viktig det er å finne roen og stole på at kroppen ordner opp. Har også de siste dagene hatt økedøgn..., så nå har vi masse melk :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...